Avatar billede tttb Nybegynder
27. april 2000 - 13:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Password i Explore 5

hvordan kan jeg gemme de passwords jeg skriver ind i boxene (jeg har krydset af i save to passwordlist)
Avatar billede kmx Nybegynder
27. april 2000 - 13:40 #1
Nogle websites understøtter ikke den funktion.
Det afhænger af scriptet, formularen osv.
Har du prøvet på andre sites?
Avatar billede tttb Nybegynder
27. april 2000 - 13:42 #2
jeg ved at de sider jeg prøver på understøtter..... det er 4 - 5 forskellige sider.
Avatar billede steffen Nybegynder
27. april 2000 - 14:33 #3
Muligvis kunne det tænkes at du mangler at installere "Microsoft Network Client" under "Network Neighborhood" hvis denne ikke er installeret allerede?

Ellers giv et eksempel på et af de steder hvor det ikke virker.
Avatar billede tttb Nybegynder
27. april 2000 - 15:28 #4
Den er instaleret i netwærket !!!!
Jeg kan desværre ikke give ekselmpler på nogle af siderne da de kun må bruges af mig og og mine kollegaer men det virker ok på deres maskiner og vi har sammelinet alle instillinger i explore 5
Avatar billede steffen Nybegynder
27. april 2000 - 15:38 #5
Hvis din maskine får tildelt dynamisk IP-adresse hver gang den starter - og deres muligvis har FAST ip-adresse kan årsagen muligvis findes her.

Det hele afhænger af måden passwordkontrollen på det sted du vil besøge er opbygget - kan du lave et screenshot måske?

Er du logget ordentligt ind på windows med adgangskode og det hele (og den samme kode hver gang etc?) når du får problemet? Ellers kan det være her, hunden lugter.
Avatar billede tttb Nybegynder
27. april 2000 - 15:48 #6
Jeg har sendt et billede til din mail....
Jeg har samme opsætning som alle andre her i firmaet (vi er ca 300 mennesker)
Avatar billede steffen Nybegynder
27. april 2000 - 15:53 #7
I så tilfælde er det vist hurtigst lige at få jeres sysadmin til lige at ghoste din maskine en tur - hvis den så STADIG er underlig - ja, så er det altså kun det sted du prøver at logge ind der kan være specielt sat op for præcist dit vedkommende.

Jeg går ud fra at du ikke har problemet når du logger ind på en af de andre 299 maskiner :-)