Avatar billede dooley Nybegynder
14. januar 2002 - 22:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

XP installeret over Win2000

Har installeret XP oven i 2000. Installationen gik fint. Har nu kun et probem; ved opstart kommer der meddelelse om en for lille sidefil ell. mangel på samme! Har både prøvet systemadministret og brugerdefinret* størrelse. Intet hjælper. Kan kun få fejlen væk ved at deaktivere sidefil. Hvad er der galt?? (*2-4096 Mb) Samtidig vil den heller ikke lave alm. win logon ved opstart (Bruger + pass.)
Ka i hjælpe, på forhånd tak Dooley
Avatar billede thaufer Nybegynder
14. januar 2002 - 22:32 #1
Man skal aldrig opgraderer...

Lav noget backup og format c:
Avatar billede thaufer Nybegynder
14. januar 2002 - 22:33 #2
Det med bruger og pass...:
Du får da den der welcome screen ik?
Avatar billede dooley Nybegynder
14. januar 2002 - 22:41 #3
welcome?? I win2000 kan man bestemme en fast bruger, så maskinen starter med med korrekt bruger (uden tastetryk) eller den starer og spørger om bruger og pass. Det kan XP vel også??
XP kører fint, alle programmer kører uden fejle så glem format c:, der er vel en grund og den skal vi vel finde!!
Avatar billede thaufer Nybegynder
14. januar 2002 - 22:44 #4
Men hvad er så en ikke alm. win logon ved opstar?
Avatar billede dooley Nybegynder
14. januar 2002 - 22:50 #5
hvor den ved opstart spørger after bruger og password. Der er flere brugere på pc\'en så den skal ikke pr. default starte med mit brugernavn og pass (og dermed brugeropsætning)!!