Avatar billede leneberger Nybegynder
14. januar 2002 - 19:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Programmør søges til forum

Ved ikke lige hvor man skal spørge efter den slags, men vi søger én eller anden (evt. firma?), der kan programmere et forum, der skal være tilgængeligt via adgangskode for et antal brugere på internettet.  Gerne hvor man kan oprette en profil, blive email adviseret når der svares på enkelte spørgsmål.

Prisen kan vi tale om.... venligst kun seriøse henvendelser med referenceangivelse.

Mvh
Lene Berger
Avatar billede bergeren Nybegynder
14. januar 2002 - 19:22 #1
Jeg kan ikke men spørg Webdane på webdane.webpunkt.dk.
Han kan.
Referer til dette spørgs mål så han ved hvad der snakkes om
Avatar billede medions Nybegynder
14. januar 2002 - 19:24 #2
Hej Lene.

Well, ja.. jeg er da klar på dette projekt.. send mig lige en mail med lidt mere konkrete oplysninger, så jeg kan høre lidt mere om hvad det er der skal laves... -Jeg er ASP programmør, så det bliver lavet i ASP (Active Server Pages)

//Rune
Avatar billede medions Nybegynder
14. januar 2002 - 19:26 #3
sorry.. hehe.. rune@medions.dk
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 19:27 #4
Jeg kan give dig et gratis forum som du evt kan betale for at få rettet til grafisk.

.: Visto.dk IT-service
.: www.visto.dk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. januar 2002 - 21:38 #5
visto.dk> Det er en sjov måde du sammenligner priserne på dit website. Firmaets priser rækker hellere ikke til 300 kr. i timen, så jeg kan godt forstå den lave pris.

De professionelle firmaer der tager den høje time pris, har højt uddannet folk. Der hele tiden skal på dyre kurser, for at opdatere deres viden. Desuden har de mange anlægaktiver, der hele tiden skal forrentes.

/per

Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 23:53 #6
Hoejrup.. Høj uddannelse.. hvor mange af mine MSCE og MCP certifikater vil du have pr fax?
Og hvad mener du helt præsis med \"Firmaets priser rækker hellere ikke til 300 kr. i timen, så jeg kan godt forstå den lave pris.\"  .. det er da sort snak... PT arbejder jeg med en Clusterløsning med 6 Ibm X250 Quard procc, for et trådfirma i Birkerød... En anden konsulent (fra Eterra) kom med et tilbud på 150.000 men mit var 18.000.. selv jeg har højere uddannelse end ham.
Alt for mange firmaer skruer prisen kunstigt i vejert og taber de mellemstore kunder på gulvet.
På den måde udvikler de 2 levels af IT infrastrukture i det danske erhversliv; en der her råd til det nyest udstyr og vil betale 1800 kr/timen og de andre der bliver tabt da de ikke har de penge...
Da jeg var ansat hos Eterra (dengang Merkantildata) så jeg den vej udviklingen gik og opdagede på den måde min niche i IT-verdenen-- det kaldes \"right sizeing\" med et propulært udtryk. Jeg hyres tit ind af andre firmaere som konsulent på en opgave hvor de viderefakturere mig til 1800-3000 kr i timen, selv om jeg kun får mine 300 + moms.  Jeg tjener RIGTIGT mange penge på dether job, men ville ikke kunne sove om naggen pga. dårlig samvittighed hvis jeg skulle have 1800 kr i timen... det er at blackmaile kunder at forlange den slags...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. januar 2002 - 10:37 #7
visto.dk> Jeg mener at det niveau du lægger på prisen vidner om dine faglige evner, for jeg kender også nogle MCSE der tager 1200 kr. i timen.

Hvis du virkelig har så mange MCSE og MCP certifikater, så burde du tage en betydelig højere pris. Men certifikater siger intet om dine evner, for jeg er nemlig bekendt med de uddannelser. Der hele tiden skal opdateres, fordi udviklinger går meget hurtig.
Hvis din viden er opdateret, og dine evner rækker så langt. Så burde du tage en højere pris.

/per
Avatar billede saint_dk Nybegynder
28. januar 2002 - 14:57 #8
HOEJRUP, Du er da lam i roen og en kæmpe kapitalist, der er da ikke noget at sige til jobs forsvinder herhjemmefra til udlandet når man bare skruer priserne op.
Det er helt rigtigt hvad visto.dk siger, det skal holdes nede på et niveu hvor alm. mennesker og småfirmaer kan være med.
Og de certifikater MCSE og MCP er ikke det papir værd de er skrevet på.
Til visto.dk, GODT GÅET...(jeg gør nøjagtigt det samme og tjener også godt..)Og så er gratis hjælp heller ikke af vejen en gang imellem.....
Avatar billede freeman Nybegynder
06. februar 2002 - 04:39 #9
saint_dk:
Hvilken verden lever du egenlig i.. ?.. Og, når jeg er ude så tager jeg 250kr/timen, men jeg er så heller ikke færdig uddannet endnu.

Når jeg nu engang bliver Datmatiker & Datalog, så vil jeg godt nok forlange en højere løn !  Alle de studielån, forbrugslån osv man har taget, skal jo betales tilbage..

Hmm, og hvordan er det lige at du kan mene at de certifikater "ikke er det papir værd de er skrevet på?", når du ikke selv skriver hvad DU har og hvad DU så mener er godt. Jeg vil sq da sige at det er MEGET GODT med de certifikater..

Hvis man ikke vidste bedre, skulle man tro at du har rodet rundt med AF og blevet "uddannet" WEB-designer via et AMU-kurses på 4uger  ! ! !
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
16. februar 2002 - 18:50 #10
hoejrup >> Hvilket trådfirma er det?
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
16. februar 2002 - 18:50 #11
Hov, ovenstående var til visto.dk, ikke til hoejrup