Avatar billede djfrost Nybegynder
14. januar 2002 - 17:38 Der er 6 kommentarer

Mobil Program?

Med hvilke program kan jeg lave en back-up af mit SIM-kort....?
Det skal være et program der virker til en ChipIR altså sådan en infrarød ting!
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
14. januar 2002 - 17:59 #1
Forstår ikke det spm...
Men tror det er logomanger vi har snakke om her!
Avatar billede djfrost Nybegynder
14. januar 2002 - 18:03 #2
Nej det er det ikke... jeg vil lave en back-up af mine sms\'er og af min telefon bog.. det mener jeg ikke man kan med Logomanger
Avatar billede webben Nybegynder
14. januar 2002 - 18:04 #3
hvilken telefon har du?
Avatar billede djfrost Nybegynder
14. januar 2002 - 18:07 #4
Avatar billede webben Nybegynder
14. januar 2002 - 18:08 #5
prøv at kigge på nokiawarez.com - der finder du nok det program du søger :)
Avatar billede halifax Nybegynder
16. januar 2002 - 14:44 #6
webben - Du står faktisk til en anmeldelse for overtrædelse af reglerne (warez):
Fra Eksperten-regler:
Alle brugere skal, hvis de ser eller oplever fejlagtig brug af Eksperten, oplyse dette via Anmeld.
Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.