Avatar billede zimbabwean Nybegynder
14. januar 2002 - 11:35 Der er 1 kommentar

Script fejl ved udprintning

Jeg kører Win 2000 med OE6 + seneste opdateringer. Når jeg forsøger at skriv
en email ud, får jeg en meddelse ......\"der er script error på denne side\"
vil jeg fortsætte med at se? (Sikkerhed under instlliger er sat til Internet
zone - mindst sikker.)
Uanset hvad jeg svarer kan jeg ikke skrive den ud????????????

Kan nogen fortælle mig hvad der er galt?

Venlig hilsen

Peter
Avatar billede thedeathart Nybegynder
12. marts 2004 - 07:50 #1
Der er nok en kodningsfejl på siden, og hvis Ophra,
så er det nok fordi at dette script KUN er beregnet til Internet Explorer

;)