Avatar billede gertk Nybegynder
14. januar 2002 - 09:51 Der er 5 kommentarer

Hukommelse i spil ?

Hej

Jeg har lige fået CM 01/02. Når jeg så går ind i spillet og trykker nyt spil, siger den \"computeren har ikke hukommelse nok, frigør mere hukommelse\"
Men min computer har 728MB RAM og jeg har en pagefile på 1150MB og har yderligere 3 GB HD fri på partitionen.
Hvordan frigøre man mere hukommelse ?
Avatar billede chries Nybegynder
14. januar 2002 - 09:58 #1
Atlså med 728 MB ram tror jeg ikke det nytter at frigøre mere plads. Det må være en software fejl et eller andet sted (selve programmet, driver, osv.. ).

Har du installerert den nyeste patch ?
http://downloads.gameplanet.co.nz/dl.dyn/Files/2887.html
Avatar billede gertk Nybegynder
14. januar 2002 - 10:00 #2
Jamen ham jeg har fået det af kunne nemt kører det...
På en 300MHz med 512MB RAM
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. januar 2002 - 15:30 #3
hehe - bekræftiger det så ikke at der er en fejl i installationen et sted? :)
Avatar billede gertk Nybegynder
16. januar 2002 - 12:49 #4
Der var ingen fejl i installationen og der er ikke rigtig nogle valgmuligheder om noget...
Avatar billede goulduck Nybegynder
16. januar 2002 - 15:08 #5
Lige som mennesker, kan PC\'ere også lave fejl. (Det sker ikke lige så ofte, men det sker).

Prøv at afinstallere CM og installere det igen.