Avatar billede raklev Nybegynder
13. januar 2002 - 22:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

microsoft-netværk adgangskode

er der nogen der kan hjælpe mig af med microsoft-netværk adgangskoden-kan ikke fjernes i kntrlpanel
Avatar billede celinder Nybegynder
13. januar 2002 - 22:56 #1
sæt logon til windows logon istedet for klient
Avatar billede halifax Nybegynder
13. januar 2002 - 23:10 #2
Konttrolpanel-Netværk  - under Primær Netværks Logon sættes Windows Logon eller Windows Family Logon, IKKE Microsoft Netværk
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
13. januar 2002 - 23:16 #3
Prøv ovenstående, men den kan stadig bede om adgangskode bagefter. Det løser du på følgende måde:
Lav en søgning efter filer i c:\\windows folderen, der har filtypen pwl, altså en søgning efter filer der hedder *.pwl.
Slet alle disse filer og genstart computeren.
Den vil sikkert komme og bede om brugernavn og password, og her taster du et brugernavn men lader passwordet stå tomt.
Herefter vil den ikke komme og bede om password længere.