Avatar billede _zorro_ Novice
13. januar 2002 - 22:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Voodoo3 3000 under WinXP

Lige siden jeg har fået Windows XP DK ind, har mit Voodoo3 3000 grafikkort ikke kørt som det skal. For det første kommer det ikke over 60HZ i spil, og for det andet ser 3dfx grafikken helt forkert ud. Jeg har prøvet med forsk. drivere, men uden held. Er der andre der har haft samme problem? og hvad skal jeg gøre? Under Windows 98 SE var der ingen problemer.
Avatar billede resten Nybegynder
13. januar 2002 - 22:44 #1
Du kan finde de nyeste driver her som passer til xp.
http://www.voodoofiles.com/5109
Avatar billede resten Nybegynder
13. januar 2002 - 22:51 #2
og de driver til dit woodoo3 grafikkort ligger lige fremme på siden når du åbner den.
Avatar billede laks Nybegynder
14. januar 2002 - 09:42 #3
Hent pakken driverGod på voodoofiles.com, den er fra ca. d.15/12 og gør at dit voodoo kort kører godt igen.. jeg havde selv problemer med samme kort, men efter de drivere kunne jeg bla. køre spil bygget på Quake motoren, en motor som ellers ikke altid kører godt sammen med voodoo. Glide i pakken er også rigtigt godt, og det føles virkelig som et boost, når du har installeret den.
MVH: Laks
Avatar billede lakse Nybegynder
17. januar 2002 - 16:39 #4
Jeg har også samme kort, dog havde jeg problemer med mit tv-out. Det virker nemlig ikke i xp.
Da jeg ledte efter en løsning faldt jeg over en fix et eller andet sted hvor de omtalte problemet med at man ikke kan kommer over 60 Hz i xp.
Jeg kan ikke lige huske hvor men der findes en fix...kig på google.com.
Held og lykke:=)
Avatar billede lakse Nybegynder
17. januar 2002 - 16:41 #5
forresten..når du har installeret den fix, så tjek lige dinopløsning inden du genstarter....det kan give lidt probs.
Avatar billede _zorro_ Novice
25. januar 2002 - 01:11 #6
>lakse. tv-out virker fint på min i XP