Avatar billede geeeet Nybegynder
26. april 2000 - 15:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gratis mssql hosting!!!

Hvem kender et sådant sted???
Avatar billede theill Nybegynder
26. april 2000 - 17:37 #1
Du kan faa det paa:

  http://www.wiktor.dk/
Avatar billede theill Nybegynder
26. april 2000 - 17:39 #2
Avatar billede theill Nybegynder
26. april 2000 - 17:40 #3
GLEM LIGE HVAD JEG HAR SKREVET!!!! Jeg er jo fuld mand! Jeg laeste det mySQL
Avatar billede steffen Nybegynder
28. april 2000 - 14:44 #4
Det findes ikke på nettet. MSSQL koster webhoteller dyrt hvis de skal anskaffe det, så jeg tvivler på det dukker op i fremtiden heller ..
Avatar billede hamsterrabis Nybegynder
22. maj 2000 - 12:43 #5
hvis du ikke vil betale for at kunne bruge MySQL eller access databaser på nettet, så prøv at bruge PHP.
Det kan det samme som ASP, og så er der mange udbyder der understøtter det uden nogel betaling.

Michael
Avatar billede geeeet Nybegynder
22. maj 2000 - 12:58 #6
Okay, jeg finder nok ikke nogle... :-(

Lukker spg.
Avatar billede steffen Nybegynder
22. maj 2000 - 15:03 #7
Hrrmmff!

(Det er almindelig kotume at give rigtige svar lidt point :-) - eller lige skrive hvad grunden til at man afviser dem er - ellers står de jo som forkerte svar).
Avatar billede geeeet Nybegynder
22. maj 2000 - 15:29 #8
Du har jo ikke givet mig et "rigtigt" svar !!!

Det kan godt være at du har ret, men det er jo ikke det et svar som hjælper mig, udover at jeg slipper for at lede mere nu...

Men du kan da sagtens få et par point hvis det er det du vil...
skal jeg lave et spg. til dig ???