Avatar billede snoop Nybegynder
13. januar 2002 - 17:33 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Dims til TVout på bærbar

Findes der ikke en \"dims\" man kan stoppe til din bærbar, så man får tvout på den?
Den skal enten tilsluttes pcmcia eller usb, da jeg ikke vil til at ændre opløsning og andet når jeg skal bruge tvout, så derfor må den ikke skal tilsluttes monitor stikket.
Pointene tilkommer den, som kommer med et brugbart produkt (og også helst et sted den kan købes)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
13. januar 2002 - 17:36 #1
jeg har det sku indbygget i min men ved sku ikke hvad det er til...lol
Avatar billede 1003 Nybegynder
13. januar 2002 - 17:39 #2
Der findes et tv kort til usb med tv out
det er temmelig smart og lidt dyrt, men det virker fint og så har det s- video ind :-)
Avatar billede snoop Nybegynder
13. januar 2002 - 19:13 #4
1003: Jeg har afvist dit svar, fordi den er kun til tv-in og ikke tv-out som jeg mangler.
Avatar billede msmows Nybegynder
13. januar 2002 - 19:15 #5
Trust laver en del forskellige adaptere der kan bruges.
http://www.trust.com/computer  se under video.
Avatar billede msmows Nybegynder
13. januar 2002 - 19:16 #6
www.shg.dk se under trust-produkter (televiewer)
Avatar billede snoop Nybegynder
13. januar 2002 - 20:16 #7
Det produkt Trust laver, er netop tl vga som jeg ikke ville have.
Jeg har dog ledt lidt rundt og fundet et Pixelview Game Show, som kan fåes til knap 800 kr hos prc-data. Kan dog ikke helt finde ud af, om det kører fra vga > tv eller usb eller andet, men prøver det alligevel. Hvis der er en, som har prøvet produktet, må de gerne lige skrive deres mening.
Avatar billede 1003 Nybegynder
14. januar 2002 - 09:11 #8
Avatar billede steelman Novice
14. januar 2002 - 11:38 #9
Jeg har én Pixelview Game Show liggende der hjemme. Det virker perfekt, men som sagt konvertere den dit VGA-signal til tv-signal. Netop det du IKKe ønsker. Men ellers virker systemet perfekt!
Avatar billede snoop Nybegynder
14. januar 2002 - 13:34 #10
1003: Nu er det bare lige sådan, at det produkt du omtaler, er det samme som jeg skrev om i den forrige jeg skrev, så derfor ingen point, da jeg kom med sit svar først =)

steelman: Lyder da ikke sjovt. Men jeg prøver den alligevel, da jeg ikke kan finde sådan en dims, som jeg søger =(
Hvordan virker produktet egentligt? Skal man huske at ændre opløsning og frekvens når man vil bruge tv\'er, eller laver dimsen det selv om?
Avatar billede msmows Nybegynder
14. januar 2002 - 17:18 #11
Du er nødt til at gå via vga-outputtet, derfor er trustprodukterne gode. Du behøver ikke ændre opløsning med disse produkter.
Avatar billede snoop Nybegynder
14. januar 2002 - 18:11 #12
Men jeg har også hørt, at Trust\'s tv-produkter ikke er af de bedste. Også derfor jeg valgte et Prolink Pixelview istedet.
Jeg kan jo også bare sende det tilbage inden 14 dage, hvis jeg ikke finder produktet tilsvarende med mine forventninger
Avatar billede snoop Nybegynder
14. januar 2002 - 18:13 #13
Jeg har nu givet mig selv mine point igen, da der ikke kom noget brugbart. Det eneste der kom var fra 1003 har skrevet, men det skrev jeg selv først, så deringen ingen point til ham.