Avatar billede bmj Nybegynder
13. januar 2002 - 16:35 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Keyboard Fejl

Hej Alle sammen!

Min computer har altid virkede men i går flyttet jeg min computer til et andet rum og nu vil computeren ikke starte den skriver bare en keyboard fejl:
Keyboard is locked out - Unlock the key

Jeg har derfor prøvet at tage keyboardet fra men så kommer der 2 fejl:
Keyboard error or no keyboard present
Keyboard is locked out - Unlock the key

Jeg har også prøvet med 4 andre keyboard men jeg får sammen fejl...

I bunden af skærmen står der:
Press F1 to continue, DEL to enter SETUP

Men jeg kan ikke bruge mit keyboard så jeg kan ingen ting gøre.... Hjælp !!
Avatar billede bundgaard Nybegynder
13. januar 2002 - 16:37 #1
prøv at bytte rundt på dit muse og keyboard stik bagi :)
Avatar billede bmj Nybegynder
13. januar 2002 - 16:40 #2
Det har jeg prøvet men jeg ved de sidder rigtigt for der er farver på stik og port så man kan se hvad der passer sammen :)
Avatar billede treogtyve Nybegynder
13. januar 2002 - 16:40 #3
hvilken typpe stik bruger dit keyboard??

hvis det er PS/2 kan du være kommet til at sætte keyboard i musse porten og omvendt.

Det kan godt være musen virker, selv om det er det du er kommet til.

Avatar billede bmj Nybegynder
13. januar 2002 - 16:42 #4
Hej Treogtyve

Det er PS/2 mus og keyboard men jeg er 100% sikker på de sidder rigtigt...
Avatar billede bmj Nybegynder
13. januar 2002 - 16:47 #5
Kan en keyboard port sådan bare gå i stykker ??
Avatar billede foodear Praktikant
13. januar 2002 - 17:21 #6
Ja den skriver jo selv: Keyboard is locked out - Unlock the key

Har du en lås på din puter (sådan en nøgle lås)?
Så prøv at dreje nøglen.
Vender stikket korrekt?

/Foodear
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. januar 2002 - 18:07 #7
Det kunne godt tænkes at være en af de modbydelige virus der går ind og ændrer på tastaturet, der er navnlig problemer med den der hedder Badtrans, prøv om du kan finde ud af noget her http://www.symantec.com/avcenter/tools.list.html

Avatar billede retaxes Nybegynder
14. januar 2002 - 09:57 #8
tak for pointene, fandt du fejlen?

www.fotx.net/retaxes
Avatar billede foodear Praktikant
14. januar 2002 - 18:03 #9
takker for points!!!

/Foodear