Avatar billede ziggs Nybegynder
12. januar 2002 - 19:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CS Voice !!

Hej :)
Jeg har et problem med at få mit voice til at virke i Windows XP. I selve windows virker min mic fint, og når jeg lige er startet på et spil cs lyder det også godt! Men efter et stykke tid begynder det at skratte, og man kan faktisk ikke høre hvad jeg siger. Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg løser problemet ??
Mvh Dennis (ZiggS)

#clan-aw @ QuakeNet
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. januar 2002 - 19:57 #1
Hvor hurtig en forbindelse til nettet har du?
Avatar billede ziggs Nybegynder
14. januar 2002 - 15:59 #2
Jeg har en 1 Mbit forbindelse, så det skulle ikke være det som er problemet :)
Avatar billede thomasd Nybegynder
22. januar 2002 - 22:37 #3
Inde på www.after5.dk er der et sted, hvor der er en, der har beskrevet problemet du skal tilføje noget til din genvej, så skulle det virke.
Jeg kan bare ikke huske hvad, men prøv at kigge på After5
Avatar billede ziggs Nybegynder
30. august 2002 - 07:20 #4
Well, rimelig langt tid siden jeg har oprettet spørgsmålet, og havde glemt alt om det. Har også løst det, men du får bare din point anyway.
Avatar billede thomasd Nybegynder
30. august 2002 - 07:27 #5
Takker for point.