Avatar billede angel_of_death Nybegynder
11. januar 2002 - 14:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

OC CUV4X-E Motherboard med P3 Coppermine 600 Mhz ?

Hey... Jeg har lige fået et helt nyt Motherboard... har ikke pillet ved noget somhelst ! Og så vil jeg gerne vide hvordan jeg sætter min Computer til at køre med 700 Mhz stabilt !! Vil vide det hele... Multiplier, Vcore, Cpu Frekvens... alt...

Jeg har:

ASUS CUV4X-E Motherboard
Pentium 3 Coppermine 600 Mhz

Så hvis en af jer \"Guder\" vil være så venlige at hjælpe mig med Instillinger i BIOS\'en og Jumperne på selve Motherboardet.. hvad jeg skal stile dem allesammen til !
Avatar billede dr.truti Nybegynder
11. januar 2002 - 15:06 #1
Jeg vil lige sige at Jeg har 100% Samme system jeg clockede mit system til 650 og der efter 700 men mit system kom kun til at køre langsommere... Det skriver Asus også i deres manual. Jeg vil ikke anbefale det med denne Processor og dette MotherBoard. Jeg havde engeng en k6-2 300 den kunne man clocke helt vildt....

Men ellers er det bare inde under Asus\'es Blå bios under CPU og sætte din Multiplier eller din CPU hastig hed op... Du behøver ikke køre noget nede på dit Motherbard!

Truti
Avatar billede angel_of_death Nybegynder
11. januar 2002 - 15:15 #2
Den burde køre hurtigere fordi at en af mine venner har samme CPU som er overclocket til 700 Mhz og den kører da meget godt !

Jeg havde en K6-2 500 Mhz og den kunne ikke overclockes 50 Mhz !

Hvad står dit System til nu så ?
Avatar billede dr.truti Nybegynder
11. januar 2002 - 15:17 #3
Jeg har sart mit system til den orginale 600 Mhz.
Avatar billede angel_of_death Nybegynder
11. januar 2002 - 15:35 #4
HmZ... MIN ER BEDERE END DIN :-P
Nægter ikke at oc den.... Du kan beholde din 600 Mhz Instilling.. jeg smækker den op på 733 !!!
Avatar billede dr.truti Nybegynder
11. januar 2002 - 16:02 #5
Thanks!