Avatar billede bad_t Nybegynder
11. januar 2002 - 09:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan man ikke tilslutte et netværksdrev til sin bærbare når den ikke er medlem af domænet?

Det er sådan set bare det der er et mit spørgsmål =)

tak...
Avatar billede emmae Nybegynder
11. januar 2002 - 11:42 #1
Hvilket OS kør du ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. januar 2002 - 01:13 #2
Har du andre netdrevstilslutninger?

Prøv at fjerne disse og prøv igen!
Avatar billede grinderslev Praktikant
13. januar 2002 - 01:16 #3
Det kan man sikkert også, med mindre at man prøver at tilslutte en netværksdeling på en NT/2K server.
Avatar billede bad_t Nybegynder
14. januar 2002 - 09:59 #4
Altså det er en win2k server den skal køre op mod. men den bærbar køre XP proffesionel
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. januar 2002 - 14:43 #5
Hvad siger den? Access denied?

Det er jo det som er noget af det smarte i et domæne - at maskinerne skal være godkendte af serveren, for at kunne tilsutte sig noget i domænet.

Windows 95/98/ME klienter er dog anderledes - men de er jo heller ikke super domæne orienteret!

Som Microsoft vil skrive det: Behavior by design.
Avatar billede goulduck Nybegynder
16. januar 2002 - 14:59 #6
Tak for point!