Avatar billede persille Nybegynder
25. april 2000 - 09:59 Der er 3 løsninger

Opdatering

Hvordan kan der stå noget forskelligt på en hjemmeside på hhv min og min kollegas pc? Jeg har rettet og uploadet jogle info på vores web og rettelserne er straks at registrere på min, men på min kollegas pc kan hun kun læse den gamle side. Vi har selfølgelig klikket på opdater og lukket browseren helt ned og op igen.???
Avatar billede hirtshals Nybegynder
25. april 2000 - 10:06 #1
Jeg har tidligere haft samme problem, det jeg gjorde var midlertidigt at slette siden, så browseren blev "tvunget" til at skrive " page not found ", når jeg så uploadede siden igen, var den "nødt" til at checke siden igen, og viste så med de nye opdateringer
Avatar billede pfm Nybegynder
25. april 2000 - 10:50 #2
Og URL'en er helt ens ? ikke et l mere det ene sted f.eks. index.htm / index.html !
Er browserne ens ?
Hvis IE - prøv at vælge tools/internet options.. - I temporary internet files vælg : Delete Files
Se om det hjælper !
Avatar billede hobbez Nybegynder
25. april 2000 - 13:35 #3
Prøv at holde CTRL (eller SHIFT) nede og tryk på F5, når du ser den gamle side i browseren. (Jeg går ud fra at det er MS Internet Exploder).

Så tvinger du browseren til at hente siden igen fra nettet. Det er IKKE NOK at trykke F5 alene!!

/Rob