Avatar billede leiling Nybegynder
10. januar 2002 - 20:14 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hitman - codename 47

Jeg har instalerret Win XP og har instalerret Hitman det virker fint men, jeg kan ikke ændre filen Hitman.ini (for at bruge koder). Kan det være XP der er noget galt med???????????

Mvh. leiling
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2002 - 20:16 #1
du skal huske at fjerne skrivebeskyttelsen, ellers kan du ikke rette i den :)
Avatar billede resten Nybegynder
10. januar 2002 - 20:16 #2
prøv at sætte det til en anden komplitet og se så om du kan.
Avatar billede boxe Nybegynder
10. januar 2002 - 20:18 #3
Det virker fint her !!?!

Boxe :o)
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
11. januar 2002 - 07:31 #4
boxe > Det er jo ikke det han vil vide - han vil vide hvordan han gør for at det virker fint ! Der er sikkert hos mange det virker men det hjælper da ikke ham!
Avatar billede jones_net Nybegynder
11. januar 2002 - 11:11 #5
Har du adgang til at rette i filen - hvis ikke, så skal du have lavet det først.
Og så skal du kigge efter, om filen er skrivebeskytte som john_stigers skriver...

/J
Avatar billede leiling Nybegynder
11. januar 2002 - 13:05 #6
john_stigers>> nej den siger ligepræcis at filen er skrivebeskyttet men den var ikke skrivebeskyttet da jeg brugte det på win 98 så hvordan sllår man så skrivebeskytteren fra???

leiling
Avatar billede jones_net Nybegynder
11. januar 2002 - 13:17 #7
Sikekrt noget i retningen af:
højre klik filen - egenskaber - general, og der er din read only check box:-)

/J
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. januar 2002 - 14:22 #8
Som jones beskriver :)
Avatar billede leiling Nybegynder
11. januar 2002 - 16:42 #9
tak John_ stigers... og også tak til dig jones net

Avatar billede johnstigers Seniormester
11. januar 2002 - 16:58 #10
Takker for points :)
Avatar billede jones_net Nybegynder
12. januar 2002 - 21:03 #11
Godt du fik det klaret:-)

/J
Avatar billede leiling Nybegynder
13. januar 2002 - 00:25 #12
tak