Avatar billede wareagle Nybegynder
10. januar 2002 - 17:19 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Se lige her

Prøv lige at se dette layout

adressen er
http://www.friserverplads.dk/thess/
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
10. januar 2002 - 17:23 #1
Synes ikke placering af menu er det bedste valg.

Men ellers fin for sin genre.

Avatar billede gravbamzula Nybegynder
10. januar 2002 - 17:23 #2
Lidt simpelt... Knap så meget indhold!
Avatar billede wareagle Nybegynder
10. januar 2002 - 17:25 #3
sorry men den er jo ikke helt færdig inu
Avatar billede casm_ Nybegynder
10. januar 2002 - 17:31 #4
hey kan jeg ikke få en kopi af din udskårede conter terrorist?

casm_@sol.dk
Avatar billede wareagle Nybegynder
10. januar 2002 - 17:34 #5
hvem af dem
Avatar billede casm_ Nybegynder
10. januar 2002 - 17:37 #6
ka du zippe mig et par stykker hvis du har det??

higly apriciated
Avatar billede wareagle Nybegynder
10. januar 2002 - 17:38 #7
ja
Avatar billede xerex Nybegynder
10. januar 2002 - 23:08 #8
Har lige et par kommentarer - Hvorfor lave de popups, når der er fint plads til texten i designet? det er kun til irritation for den besøgende. Og jeg kan se du i det mindste har fjernet Gestapo S\'erne fra sidste gang. Det er et plus

Men ellers er der ikke noget specielt over designet, udover din grafik ikke rigtigt \"flower\". Fx, det våben ude i venstre side. Det står alt for alene, og har alt for kraftige farver til resten af designet. En enkelt metode at lave det bedre på -> Sæt opacity ned til 50% ca. (prøv dig frem).

Og faktisk tror man, man er kommet ind på din cs-planet.dk, pga. det kæmpe banner. Så måske skulle du fjerne det, eller i det mindste lave det mindre.

GL, med designet.

MVH
Thomas Skaarup
www.mongo.dk
Avatar billede xerex Nybegynder
10. januar 2002 - 23:09 #9
...Og så holder det ikke der er en gut der hedder \"Himmler\".. :(...Folk får indtrykket af at i er små-nazistiske, hvilket jeg da ikke håber er meningen. :/