Avatar billede mortenbock Nybegynder
10. januar 2002 - 17:11 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Et kompakt tastatur. Hvor findes det?

Hej med jer.

Da det ikke er plads der er mest af på mit computerbord, så kunne jeg godt tænke mig et tastaur der er lidt mere kompakt, end de almindelige. Jeg skal ikke skrive vanvittig meget på det, så ergonomi osv. er ikke højt prioriteret.

Nogen forslag?

/Morten
Avatar billede gravbamzula Nybegynder
10. januar 2002 - 17:14 #1
Avatar billede mortenbock Nybegynder
10. januar 2002 - 17:17 #2
60$...hamper pris...

Andre idéer? Måske i studerende prisklasse ;-)
Avatar billede nikolajb Nybegynder
10. januar 2002 - 17:23 #3
Prøv at futte ned i en brugt-forretning og se, om de har nogle IBM-tastaturer til at ligge. Ikke de helt gamle, men dem fra PS2\'eren (mener jeg den hed). De er ikke så store.
Avatar billede drean Nybegynder
10. januar 2002 - 17:40 #4
Så et i en computer forretning der ligger i Lyngby i går...
Det var ikke særlig stort, og kostede vist 250 kr eller sådan noget...
Ser lige om jeg kan komme i tanke om navnet på forretningen...heh
Avatar billede drean Nybegynder
10. januar 2002 - 17:44 #5
datanord...det er det den hedder... www.datanord.dk
Avatar billede mortenbock Nybegynder
20. januar 2002 - 12:19 #6
Takker.