Avatar billede fear Nybegynder
10. januar 2002 - 16:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logitech mus?

Jeg netop fået en logitech trådløs mus, men den volder nogle problemmer!

Den vil ikke virke ordenlig sammen med WinXP.
Curseren hopper rundt på skærmen og åbner alle mulige programmer.

Jeg har installeret den nyeste driver til XP.

hvad kan problemet være?
Avatar billede avav Nybegynder
10. januar 2002 - 16:25 #1
At du simpelthen skal ha byttet musen; for mig lyder det som om, at der er noget ivejen med harwaren.
Avatar billede smiske Nybegynder
10. januar 2002 - 16:26 #2

Har du prøvet at sætte hastigheden lidt ned på den??? Evt også accelerationen :o)

//Henrik
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. januar 2002 - 16:38 #3
var der da ingen driver i WinXP, prøv at afinstaller den du har nu og brug den der er i WinXP.

Jeg bruger selv en Logitech Cordless Mouseman og den virker fint med den indbyggede driver.

Ellers må du ha\' en ny!
Avatar billede fear Nybegynder
10. januar 2002 - 18:31 #4
Hmm. musen virker hvis jeg bruger USB porten, men ikke hvis jeg bruger Ps2 porten via en USB/Ps2 adapter....
Avatar billede smiske Nybegynder
10. januar 2002 - 18:48 #5

Det er fordi USB porten er hurtigere til at opdatere.
Så hvis det hjælper så lad den da sidde i USB, det vil også hjælpe dig i spil og lign :o)

//Henrik
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. januar 2002 - 20:22 #6
min mus kører fint med adapteren på PS2 porten

du skrev ikke hvad din mus hedder mere end Logitech
Avatar billede andersgm Nybegynder
15. januar 2002 - 06:40 #7
Du skal lade winXP kalde musen hvad den har lyst til.
F.eks. vil den måske kalde din mus \"HID-compliant...\" i stedet for \"Logitech...\"
-Så kører den som den skal.