Avatar billede wezer Nybegynder
25. april 2000 - 01:45 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

www.counter-strike.dk

Hey kom med noget kritik.

/flame on

http://www.counter-strike.dk
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2000 - 02:04 #1
Design: Mørkt og dystert, men ellers spændende. Dog en noget enkel opstilling af tekst. Ikke meget blikfang.

Navigaton: Statsiden er noget sløv i load, men eller er den øvrige del rimelig kvik.

Formål: ?

Andet: Hvad med lidt mere farve på Siten.

Karakter 9 @ 13
Avatar billede dannyqul Nybegynder
25. april 2000 - 10:02 #2
Det er en fed side.
Men det ville ikke skade med lidt flere farver på siden, den er meget mørk.

Karakter 9@13

D/-n!e|_
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2000 - 11:56 #3
Det er fed grafik og det passer meget godt til konceptet, men menuen kunne du godt forbedre lidt så det blev nemmere at se hvad der står. Evt. kunne du lave en OnMouseOver funktion der gør at menupunktet lyser op når man tager musen hen over eller lign.

Nu sidder jeg på en 800 * 600 opløsning og der er det meget småt det der står. hvis det er det samme, altså hvis størrelsen ikke ændre sig tror jeg at det kommer til at se lidt småt ud i 1024 * 768.

Flot side med et godt inhold, nem at gå til og overskueligheden er OK.
Avatar billede zanuf Nybegynder
25. april 2000 - 11:57 #4
Scroll, scroll, scroll. Hvor er grafikken? Kan du ikke peppe det hele lidt op. Scroll, scroll, scroll, scroll, scroll. Og så måske undgå HELT så meget scr....
Det skal nok blive godt. Scroll, scroll.
Avatar billede bromer Nybegynder
25. april 2000 - 12:59 #5
Det ligner meget meget meget counter-strike.net før de fik nyt design. Hvad med at lave noget andet, som ikke er ren kopi, for det er lidt ladt
Avatar billede fico Nybegynder
25. april 2000 - 15:56 #6
Fed side !
Men forsiden er RET lang.....
Formålet (som kharder ikke kan forstå) er fedt CS er for FEDT !
Men prøv at få lidt mere grafik !
10@13
Avatar billede wezer Nybegynder
27. april 2000 - 01:04 #7
takker