Avatar billede killerbee Nybegynder
08. juni 1999 - 12:16 Der er 3 kommentarer

Macromedia Director version 6.0

Jeg er ved at lave en movie i Director. Men ofte når jeg sætter en castmember ind på en frame bliver den usynlig???????. Nogen gange hjælper det at starte maskinen op igen så er de synlige i et stykke tid men forsvinder som regel igen.

Så det er ikke noget med lag eller lignende.

Maskinen er en Pentium 2 med 128 mb ram så det skulle ikke være det!

Nogen gode råd????????
Avatar billede prdk Nybegynder
08. juni 1999 - 12:55 #1
Højst besynderligt ... det er ikke nu, jeg skal spørge til puppetsprites/the visible of sprite eller lignende?

En opdatering til 6.02 kunne tænkes, men er lidt at famle i blinde ... den kan findes her: http://www.macromedia.com/support/director/

Avatar billede killerbee Nybegynder
08. juni 1999 - 12:58 #2
Den er opgraderet til ver 6.02 Hjalp ikke!

Det er almindelige sprites, og der er ingen scripts ang. visible. :-(

Jeg leder videre!!!!!!1
Avatar billede gosche Nybegynder
21. juni 1999 - 06:50 #3
Hejsa...... Tag lige og ring på 86 98 01 84 og bed om IT-Huset, der kan du snakke med en dame som har knokkel meget forstand på lige netop dit problem. Er ikke selv så meget inde i programmet, men har da brugt det, da jeg har været med til at lave en multimedia cd med programmet....