Avatar billede martinkj Nybegynder
24. april 2000 - 23:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lasat Safire 560 Voice: Men hvordan voice?

Jeg har købt et brugt Lasat Safire 560 voice modem, og har nu i et par måneder spurgt mig selv: Hvordan kan jeg komme til at snakke i telefon gennem modemet?
Jeg vil gætte på at mit problem er at jeg ikke fik noget software med da jeg købte det... Er der en der har et modem magen til, og gider at sende softwaren til mig? Eller ved hvor jeg kan downloade noget?
Martin Kruse Jensen: martinkj@mobilixnet.dk
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2000 - 00:32 #1
Der findes en masse Software inden for callCenter m.v. endvidere har du jo allerede en mulighed via Windows nummersender. Du kan jo starte med at kikke på disse par adresser først:http://winfiles.cnet.com/apps/98/phone-misc.html
http://winfiles.cnet.com/apps/98/comms-misc.html
Avatar billede stussy Nybegynder
26. april 2000 - 22:53 #2
hejsa martinkj...

her er noget info omkring Lasat Safire 560 voice: http://www.lasat.dk/products/safire560.asp

håber du kan bruge det ;)
/stussy
Avatar billede hamsterrabis Nybegynder
22. maj 2000 - 13:15 #3
NØD LØSNING.
Brug hyper terminal, ring nummeret op, når de så tager telefonen i den anden ende kan du tale med dem (husk microfon).
For AT koderen, find manualen til hvilket som helst modem, der står de i, og det er generelt for de fleste modemer.
du kan sikkeret dovnloade en manual til modemet på teledanmarks hjemmeside.

Hvis du taler om at tale i telefon over internettet, så er det en helt anden, noget mere avanceret sag.
Avatar billede hamsterrabis Nybegynder
07. august 2000 - 15:47 #4
Voice er en funktion der tillader dig at tale i telefon IGENNEM et modem.
Hyperterminalen finder du under \"Tilbehør -> Kommunikation -> HYPERTERMINAL\" den bliver installeret standart fra 95/98/98se.
Herefter vælger du bare \"Ny forbindelse\" ,
1. indtaster navnet på forbinneldesen.
2. indtaster nummeret du ønsker at ringe til.
3. vælg det modem du ønsker at benytte.
4. og trykker på \"ring op\".
5. hvis du ikke har microfon til dit modem:
  1. lyft røret og tryk \"ESC\"
  Hvis du har microfon:
  1. snak med den du har ringet op til.

Dette burde virke, det gør det ihvertefald for mig.
God fornøjelse med dit modem.