Avatar billede ph1 Nybegynder
10. januar 2002 - 12:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

netværk og outlook

hejsa.
mit problem er således:
jeg har sat nyt netværkskort i pc´erne på mit arbejde. De kørte førhen med bnc kabel (tokenring). nu skal de så køre ethernet. Det er også gået fint indtil at outlook skulle startes. Med de nye kort kom outlook hele tiden frem og bad om adgangskode, og pop3 adresse. fejlen forsvandt når den kom tilbage på det gamle netværk.
hvordan løser jeg dette?
(og hvordan løser jeg dette hurtigt)
Avatar billede schrodinger Nybegynder
10. januar 2002 - 12:40 #1
Jeg bliver nødt til at vide, hvilket primært netværkslogon der er sat til under netværket og hvad for et styresystem der er på PC og servere
Avatar billede ph1 Nybegynder
11. januar 2002 - 07:44 #2
windows logon er primært netværks logon. Maskinerne kører win98 og serveren er winnt
Avatar billede schrodinger Nybegynder
11. januar 2002 - 08:28 #3
Jeg mener at have haft et problem for et par år siden, der ligner det du beskriver, dog ved skift fra gamle tokenring kort (ISA)til nye (PCI) og så vidt jeg husker satte jeg det primære netværk logon til \"klientprogram til Microsoft netværket\" i stedet for \"windows logon\"
Avatar billede ph1 Nybegynder
11. januar 2002 - 09:38 #4
prøver lige ad...
Avatar billede ph1 Nybegynder
07. september 2005 - 11:26 #5
lukning af spørgsmål