Avatar billede pivsen Nybegynder
10. januar 2002 - 03:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Findes der et rippe program ?

Jeg har fået en af de nye kopi beskyttede musik Cd\'er & nu vil jeg så gerne have den lavet om til Mp3 & høre dem på min Pc\'er, er der nogen der ved hvor man kan få et program der kan rippe disse nye Cd\'er da den ikke kan afspilles i mit cd-rom drev.
Avatar billede grinderslev Praktikant
10. januar 2002 - 03:25 #1
Avatar billede grinderslev Praktikant
10. januar 2002 - 03:26 #2
Undskyld... havde ikke lige lagt mærke til det kopibeskyttelse.... det er vist blevet lidt sent :-)
Avatar billede grinderslev Praktikant
10. januar 2002 - 03:30 #3
Men det gør der jo nok, et eller andet sted :-)
http://www.usenix.org/publications/library/proceedings/sec01/craver.pdf
Avatar billede djernaes Nybegynder
10. januar 2002 - 03:31 #4
Gå ned og få pengende tilbage - tal med fødderne!

Teknisk set er de forbudte, da du betaler gebyr på dine tomme cd\'er med henblik på at du kan kopiere din musik - til eget brug.
Avatar billede pivsen Nybegynder
10. januar 2002 - 03:52 #5
Der må da være en anden løsning end at give dem et spark i undervognen.
Avatar billede djernaes Nybegynder
10. januar 2002 - 04:04 #6
Lad dem ikke tjæne penge på kopisikrede cd\'er - du betaler allerede for at kunne kopiere.
Avatar billede pivsen Nybegynder
10. januar 2002 - 04:14 #7
Ja, det gør jeg jo nok men alligevel vil jeg gerne omgå kopi beskyttelsen hvis det da kan lade sig gøre.
Avatar billede 7th Praktikant
10. januar 2002 - 05:06 #8
\"Du kan undgå denne cd kopi beskyttelse ved at bruge et program som hedder Blindread eller CloneCD.\" ... er citeret fra et andet sps i denne kategori. Kan ikke lige finde sps\'et og skal hellere ikke kunne sige mig fri for at programmer nu virker, men værd at teste.
Avatar billede bella-notte Nybegynder
10. januar 2002 - 06:00 #9
Prøv: http://www.musicmatch.com
Eller søg efter et på www.zdnet.com
Avatar billede 7th Praktikant
17. januar 2002 - 23:26 #10
Luk !!!