Avatar billede gehenna Nybegynder
09. januar 2002 - 23:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Driver til asus A7V i XP ??

Jeg har lige instaleret XP-pro og mangler kun en driver: Motherboardet er et asus A7V. (ikke 133).
Det jeg mangler driver til er: via bus master IDE. Har søgt hos microsoft og asus uden resultat :(
Er der en der kan hjælpe ?
Avatar billede code0.dk Nybegynder
09. januar 2002 - 23:58 #1
JEg har installeret en Xp-Home godtnok - men der kan jeg godt bruge d. Win2k driver der følger med på cd
Avatar billede gehenna Nybegynder
10. januar 2002 - 00:09 #2
Det har jeg prøvet også med de nyeste fra asus, men den vil ikke æde dem :( Men jeg prøver lige igen...
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2002 - 00:46 #3
Du har tilfældigvis ikke langt via driverne ind ?

Det skal du ikke!

De er i xp fra starten af

Gjorde selv den fejl. Efter det ´manglede den også via bus master IDE
Avatar billede gehenna Nybegynder
10. januar 2002 - 01:40 #4
Jo :) men nu har jeg lige været på via,s side og der ligger xp drivere.... ellers er det vel bare at fjerne kortet i enhedshåndtering og genstarte?
Men jeg har da også fundet en del andre problemer med andre komponenter :( Men det ordner sig vel :)
Avatar billede gehenna Nybegynder
10. januar 2002 - 01:42 #5
Vender tilbage i morgen/senere i dag.. nu er jeg godt nok træt. Men tak indtil videre :)
Avatar billede gehenna Nybegynder
10. januar 2002 - 10:51 #6
Mange tak til begge to, nu virker det :)
Men har lavet fejl i at give point ??
Det virkede med råd fra Space.
Avatar billede gehenna Nybegynder
10. januar 2002 - 10:56 #7
kan ikke give point til dig Space, så længe dit svar er som en kommentar ? Så læg lige et ind så jeg kan give point!
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2002 - 11:02 #8
:o)
Avatar billede gehenna Nybegynder
10. januar 2002 - 11:09 #9
Man siger tak :)