Avatar billede hawkpapa Juniormester
09. januar 2002 - 21:19 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

SB Live Value på XP

Hej Eksperter

Jeg har et kæmpe problem med mit SB Live på XP.
Problemet er, at når jeg installerer SB lydkortet er der en fil der hedder devldr32.exe som sløver maskinen ned, så det tager en h.... tid for starte og lukke Pc\'en. Jeg har onboard lyd, som er disablet, og jeg har afinstalleret driverne, men det hjælper ikke.
Skal jeg formattere for at slippe af med den sidste rest af driverne eller hvad.????
Jeg har en kammerat der har haft samme problem, han måtte formattere, det håber jeg ikke, jeg blivet nødt til.
På forhånd tak
Hawkpapa
Avatar billede resten Nybegynder
09. januar 2002 - 21:20 #1
det ville være mit råd :-(
Avatar billede lithium Nybegynder
09. januar 2002 - 21:24 #2
ftp://ftp.europe.creative.com/pub/creative/drivers/sblive/SBLiveXPDrvUpdate.exe < Installer den :D
Den løste mit problem.
Du skal nok afinstallere hele lydkortet først.
Avatar billede blaster2055 Nybegynder
10. januar 2002 - 11:17 #3
Du er nok nødt til at formattere.. :-(
Avatar billede hawkpapa Juniormester
15. april 2002 - 21:31 #4
Undskyld ventetiden, jeg har været bortrejst
Avatar billede resten Nybegynder
16. april 2002 - 02:43 #5
Helt okey :-)