Avatar billede helmer Nybegynder
08. juni 1999 - 10:14 Der er 22 kommentarer

IE 5.0 - vinduer

Efter at have installeret IE 5.0 har jeg haft det problem at når jeg har flere vinduer åbne og vælger en link fra favorit-menuen, åbnes linken i det første vindue der åbnedes. Dvs. det originale vindue bliver aktivt!
Avatar billede sokristi Nybegynder
08. juni 1999 - 11:05 #1
Jeg sku' da lige prøve, og jeg har ikke nævnet problem. Platform? (jeg kører engelsk NT 4.0) Opsætning? Det er muligt at angive "Launch browser windows in a separate process" i Advanced settings. Det burde nu nok ikke betyde noget for denne lille særhed.
Avatar billede cybles Nybegynder
08. juni 1999 - 11:38 #2
Hej Helmer

Prøv at hente en version af IE.5.0 på engelsk istedet, jeg tror det er fordi du har fået fat i en tidlig betaversion.
Avatar billede t-man Nybegynder
08. juni 1999 - 15:09 #3
den danske vertion af ie5 er ude!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg bruger den!
Avatar billede tomb3 Nybegynder
08. juni 1999 - 16:33 #4
t-mans> Ja den er ude, og ????
DANISH SUX!!!!
Dansk Windoze SUX!
Dansk IE sux to!!!!

Der er for mange fejl i de danske versioner!

/Paul
Avatar billede helmer Nybegynder
08. juni 1999 - 17:51 #5
Nyeste version har samme problem :(
Avatar billede cybles Nybegynder
08. juni 1999 - 17:53 #6
Ikke den Engelske version. Jeg har lige hentet den og der er ikke problemer.
Avatar billede helmer Nybegynder
08. juni 1999 - 17:59 #7
Jeg bruger den engelske

...og jeg er helt enig i at DK oversættelser SUX!
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. juni 1999 - 18:42 #8
Tomb3 og Helmer... I er mine venner. Det danske sutter røv.  :P
Avatar billede tomb3 Nybegynder
08. juni 1999 - 19:29 #9
goulduck your my freind to
Avatar billede 1234 Nybegynder
08. juni 1999 - 21:50 #10
Jeg køre med IE 5.0 Dk, og det køre da 100% fejl fri!!!!
Avatar billede tomb3 Nybegynder
08. juni 1999 - 22:13 #11
Ja... du er heldig, men det skal nok bryde sammen! Det sætter sig sikkert også fast, etc...
Avatar billede joker73 Nybegynder
08. juni 1999 - 22:14 #12
hvad kan jeg sige.....Microsux...
hvad jeg kan foreslå er at geninstallere. Hvis et program ikke tér sig som det skal er der en programfejl (større eller mindre) og den eneste løsning er at geninstallere det...
Avatar billede t-man Nybegynder
08. juni 1999 - 22:15 #13
Jeg har ikke oplevet at den sider fast... og jeg få mindre gange beskeden "Programmet har udført en ulovlig handling...."
Avatar billede tomb3 Nybegynder
08. juni 1999 - 22:28 #14
Jamen så er du jo en af de heldige brugere, så længe det nu vare hehe
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. juni 1999 - 23:14 #15
Jeg må da indrømme at jeg godt kan lide de produkter som Microsoft laver. Bare fordi at dem som ejer det hele er rådne, skal det gå ud over al ting. Men hvis man er så sur over at Windows køre så dårligt, så er der alternativer til Windows... Det er ikke sikkert at i har hørt om det, men der er et GRATIS styrsystem som hedder Linux.

Installer det og vær glad.
Avatar billede t-man Nybegynder
09. juni 1999 - 13:23 #16
kan man køre de samme programmer på Linux som på win98?
Avatar billede goulduck Nybegynder
09. juni 1999 - 18:28 #17
T-man, I de fleste tilfælde.... NEJ.

Men jeg tror bare at det er et spørgsmål om tid før at der bliver lavet flere af de programmer. Det største problem med Linux er at man ikke kan få "rigtig" support på det, men det er ved at ændre sig, nu hvor fx IBM ligger Linux på nogle af de comutere de sælger. (i stedet for Windows).
Avatar billede tomb3 Nybegynder
09. juni 1999 - 19:23 #18
goulduck> JO "VI" kender godt Linux, Novell, Unix, BeOS, OS/2 warp, og jeg kunne blive ved! Jeg installere også RedHat 6.0 på fredag, og Win98 OSR2 eller NT4 SP5. Vi får se... Som du selv liger, er IBM gået over til Linux, og giuver nu 24t/døgnet support på Linux!

Avatar billede Slettet bruger
10. juni 1999 - 11:28 #19
Jeg vil ikke give tomb3 100% ret, men jeg har testet både den danske, og den engelske version af IE 5.0  -og den danske version har ikke halvdelen af de samme features, opdateringer og detaljer som den engelske!

Hvis dit problem er et 'rigtigt' problem (det tror jeg ikke det er ;-), kan du i den engelske version vælge "repair", og så fungerer alting igen..!

Jeg tor at dit problem er lidt det samme som folk der bliver sure over at Word 97 scroller skidt (i 'hak'), men som så meget andet kan dette laves om!

Avatar billede mille Nybegynder
12. juni 1999 - 17:09 #20
Nå eksperter løs lige mit problem...!!1

IE har den check-box der står (save as) når man downloader filer, hvad gør man hvis man har fået klikket på den så IE gemmer filer i samme biblotek altid.

Hvordan får jeg det tilbage så jeg selv kan bestemme hbor filen skal gemmes ????
Avatar billede goulduck Nybegynder
12. juni 1999 - 17:37 #21
mile:
Lav dit eget spørgsmål....

Hvilken check-box taler du om? Jeg kan ikke lige se noget når jeg gemmer.
Avatar billede helmer Nybegynder
14. juni 1999 - 11:45 #22
Hej Mille. Det spørgsmål er allerede oprettet her på eksperten, men jeg kan sgu ikke lige huske svaret.

Kig rundt på eksperten