Avatar billede henrikl Nybegynder
09. januar 2002 - 13:17 Der er 1 løsning

Søges: Priser og erfaringer med Bluetooth til PC

Hej,

Mit spørgsmål til alle jer surfergenier derude er;
Hvor kan man billigst købe en Bluetooth USB-Dongle, hvad koster den og er der nogen der eventuelt nogen der har erfaringer med at synkronisrer Outlook-kalender/data mellem en mobiltelefons (Ericsson T39M) kalender og en PC med bluetooth???

Jeg har søgt nettet tyndt, og det eneste jeg umiddelbart har kunne støve op er en grim lille noname dongle til kr.1700,- Det må da kunne gøres billigere!?

Mvh
Henrik L
Avatar billede svindler Nybegynder
17. juli 2002 - 14:29 #1
Du har sikkert selv stødt på noget billigere efterhånden, men her kommer mit svar alligevel.
Jeg har desværre lige måttet aflevere en TDK, som koster i omegnen af 1000-1200 kr, som jeg har brugt sammen med min T68i.
www.expansys.com i UK har de en Tecom til kr 600, men forsendelsen koster kr 200!