Avatar billede ib_14 Nybegynder
09. januar 2002 - 11:27 Der er 3 kommentarer og
5 løsninger

hvor finder man trailler fra film

jeg vil godt have en hjemmeside hvor der er triller til film de skal kunne avspille fra quick time movie de skal kunne dawnloades til min pc ikke ses på nettet for de skal bruges i access
Avatar billede fcs Novice
09. januar 2002 - 11:34 #1
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. januar 2002 - 11:35 #2
Avatar billede Himbear Nybegynder
09. januar 2002 - 11:36 #3
www.imdb.com synes jeg er rigtig god! Der kan du funde linksene til trailere!
Avatar billede snowball Novice
09. januar 2002 - 11:56 #4
Avatar billede gravbamzula Nybegynder
09. januar 2002 - 13:10 #5
www.jurrasicpunk.com! Det er klart den fedeste...
Avatar billede ib_14 Nybegynder
10. januar 2002 - 11:09 #6
ok fortæl mig lige hvordan man dawnloader fra appel og ikke ser dem på hjemmeside. snowball

sony bruger flach medie player ikke quick time fottæl lige hvordan du har løst det problem fcs

ok fortæl mig lige hvordan man dawnloader fra appel og ikke ser dem på hjemmeside. nanoq

ok hvordan dawnloader jeg de trailler fra imbd kan ikke finde dem tino bh

jurrasicpunk.dk er der ikke siden altså

Avatar billede snowball Novice
10. januar 2002 - 11:13 #7
ib_14: Filmen ligger i din Temporary Internet Files efterdu har set den på siden. Hvis du ikke vil vente på det, så kan du jo bare kigge i koden på siden, så har du linket til filmen !

Snowball
Avatar billede gravbamzula Nybegynder
10. januar 2002 - 12:20 #8
Undskyld! Jeg stavede forkert.... Her er den: http://www.jurassicpunk.com/