Avatar billede zlok Nybegynder
08. januar 2002 - 16:55 Der er 9 kommentarer og
8 løsninger

Hvor eller hvordan

Hvordan kontakter man sol.dk
og hvor ville det være bedst og billigst at oprette en HP??
Avatar billede proboss Nybegynder
08. januar 2002 - 16:56 #1
Jeg ville prøve www.secnet.dk har kun gode erfaringer med dem god service hele vejen
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
08. januar 2002 - 16:56 #2
1: info@sol.dk
2: vil du have et domæne eller hvordan?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. januar 2002 - 16:56 #3
www.sol.dk kan du oprette en hjemmeside, bare klik ind på siden...
Avatar billede hojben Novice
08. januar 2002 - 16:57 #4
www.internetplads.dk der kan du selv søge efter hvad du vil ha... (af gratis steder)
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. januar 2002 - 17:00 #5
www.webhoteller.net / www.findwebhotel.dk

Men som Hojben siger er der jo også den helt gratis mulighed.
Avatar billede bccinlove Nybegynder
08. januar 2002 - 17:02 #6
www.friserverplads.dk

Gratis og understøtter det meste!
Avatar billede zeth Nybegynder
08. januar 2002 - 17:05 #7
www.ndw.dk - billige og gode webhoteller...
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
08. januar 2002 - 17:07 #8
hey zeth din gamle spritter :)
Avatar billede fangel Nybegynder
08. januar 2002 - 17:07 #9
Avatar billede zeth Nybegynder
08. januar 2002 - 18:12 #10
hey hove din gamle narkoluder! hehe... kom lige på icq på et tidspunkt, ik? :-)
Avatar billede zlok Nybegynder
09. januar 2002 - 12:53 #11
jeg har allerede en side der men kan ikke komme ind på den
Avatar billede zlok Nybegynder
09. januar 2002 - 13:11 #12
tommyf du skulle ikke tilfældigvis hedde frøkjær til efternavn vel ??
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
14. januar 2002 - 20:47 #13
Jeg vil anbefale... lav sitet færdigt før du betaler for hostning. Hvis du først skal i gang kan der nemt gå et ½ år før final release, og så har du smidt et ½ års abonnement ud af vinduet...
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 15:13 #14
spørgsmål er besvaret...

accepter og luk
Avatar billede zlok Nybegynder
25. januar 2002 - 14:44 #15
sitet er færdigt vil bare ikke hostes af sol mere. tror jeg har fundet en privat server
Avatar billede yeti Nybegynder
29. januar 2002 - 10:00 #16
Hvis du ikke allerede har serverplads hos din internet udbyder er det billigste jeg er løbet over www.a0.dk

//Yeti
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. februar 2002 - 20:11 #17
zlok >> Var lige inde og tjekke på min hjemmeside, jo den er rigtig nok, mit efternavn er Frøkjær. Hvis det er noget privat, vil jeg gerne bede dig om at sende mig en mail/ICQ (kan findes på mit minisite).

Jeg fjerner normalt krydset i "E-Mail" i denne kategori, da der kommer så mange svar (som jeg næsten alle har hørt før). Derfor var det egentlig et tilfælde at jeg lige så din kommentar nu.