Avatar billede krikand Nybegynder
22. april 2000 - 23:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

programmet shopfactory

hvordan kombineres realtime paymentsystem (dankort-PBS)med andre betalingsmuligheder så som pr. efterkrav, giroindbetaling osv.
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2000 - 09:20 #1
Giro, efterkrav, checkbetaling og konto til konto overførsler er funktioner, som ikke behøver samme sikkerheds niveau. Kør Dankort/kreditkort og de øvrige betalingsmuligheder i hver deres ordreeffektuering på Siten. Lad kunden vælge betalingsform inden han/hun kommer til betalingsfasen med dankort/kreditkort.

Vælges betalings/kredit kort skal kunden indtaste de sidste nødvendige oplysninger

inden ordrebekræftelsen kan ekspederes pr. e-mail.

Vælges giro, efterkrav eller konto til konto kan ordrebekræftelsen ekspederes med de relevante oplysninger til kunden.

Girooplysninger kan evt. være udformet som et girokort forneden på ordrebekræftelsen.

Ved checkbetaling skal man blot sørge for, at de relevante oplysninger fremstår klart og tydeligt.

Konto til konto oplysninger med den relevante konto, som der skal indbetales på, samt den aktuelle tekst som skal bruges på kontoudtoget for at kunne identificere ordren.

Ved efterkrav er det ikke nødvendig med supplerende oplysninger anden end oplysningen om, at kunden har valgt efterkrav.

Det smarteste vil nok være, at man for neden på ordrebekræftelsen laver et felt hvor alle relevante oplysninger omkring den valgte betalingsmåde fremgår.

Ved dankort/kreditkort kan feltet bruges til de relevante oplysninger, som kunden skal have retur i forbindelse med denne betalingsform.

Avatar billede krikand Nybegynder
30. april 2000 - 16:53 #2
Kharder er selvfølgelig inde på det rigtige. Problemet for mig er bare, på hvilken side jeg skal lave styringen.Order.html ? Ordernav.html ? shopfactory order.cgi el. shopfactory email.cgi el.? Jeg er og bli'r en amatør.
Avatar billede krikand Nybegynder
30. april 2000 - 17:05 #3
Hvordan sættes nye point på spørgsmålet, som ikke er færdigbehandlet ?