Avatar billede fido82 Nybegynder
22. april 2000 - 19:46 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Geforce

HVordan får jeg mit geforce til at køre under 2000 ??? det kørte fint under NT, men nu kan jeg ik få det til at virke, jeg får bare en fejlkode 19
kortet er v6600 deluxe fra Asus. og jeg har prøvet både deres 3,79 og 3,79 beta 4 driver.
HJJJÆÆÆÆÆLLLLLPPPP ! ! !  !
Avatar billede roslev Nybegynder
22. april 2000 - 20:05 #1
Prøv at hente nVidia's reference driver fra http://www.reactorcritical.com/files/NVidia/W2k-514.zip
Avatar billede fido82 Nybegynder
22. april 2000 - 20:11 #2
det skal dog oxo lige siges, at det er en 2091 version jeg har, men derfor burde man vel godt ku knalde nogle drivere ind på, alt det andet kører superb nu, det er kun grafikkortet der skodder ......
Avatar billede tnt Novice
23. april 2000 - 18:37 #3
har du prøvet med w2k-514.zip filen, det skulle gerne virke ! - det er den jeg kører med til mit creative geforce256. jeg har godt nok final vers. af win2k, men det skulle gerne virke !
Avatar billede netbios Nybegynder
27. april 2000 - 16:04 #4
jeg køre med nøjagtigt det samme grafikkort som dig, og jeg har ikke nogle problemer med mit. Jeg køre med detonator relasekandidat drivere fra evidia. Virker dette ikke, så tror jeg ikke at det er driveren, men, en biosopdatering til dit mb som skal til.
Avatar billede fido82 Nybegynder
07. august 2000 - 13:13 #5
det har virket før, i 98, så jeg tor ik på at det er min bios nej
Avatar billede fido82 Nybegynder
15. november 2000 - 15:04 #6
bruger ik 2000 mere, så spm er lukket