Avatar billede starfish Nybegynder
07. januar 2002 - 23:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ICQ history er ulæselig

Hejsa.

Jeg har det problem at min ICQ history er gået hen og blevet ulæselig. Hvis jeg f.eks. sidder og snakker over ICQ og trykker history virker det fint. Hvis jeg så senere vil se hvad vi snakkede om virker det ikke... der er bare en masse underlige tegn.

Hvis jeg så dobbeltklikker på én af de history events der er kommer teksten rigtigtnok frem i det vindue der popper op. Så det må være noget font halløj der ikke virker?

Hilfe anyone?
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
07. januar 2002 - 23:07 #1
Jeg har samme problem, det står med noget der ligner Wingdings skrifttypen,
Avatar billede starfish Nybegynder
07. januar 2002 - 23:10 #2
Jeps. Desvæære er jeg ikke så god i den skrifttype... havde det været gotisk havde jeg da en chance :-)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
07. januar 2002 - 23:12 #3
Jeg tror der er 3 brugere på min liste ud af 200 der viser det med en rigtig skrift.
Avatar billede starfish Nybegynder
07. januar 2002 - 23:21 #4
Så vidt jeg kan se er det kun én af mine contacts der er problemer med. Så nu fortæller jeg ham at han skal prøve at opgradere sin ICQ :-)
Avatar billede manndecker Nybegynder
08. januar 2002 - 07:03 #5
Det eneste man kan gøre er at opdatere sin ICQ til en nyere version.
Avatar billede manndecker Nybegynder
08. januar 2002 - 07:04 #6
Jeg har nemlig aldrig haft det problem
Avatar billede vardepigen Praktikant
08. januar 2002 - 07:11 #7
hvilken version har du...
jeg har icq 2001b og jeg har ingen problemer med den..
og jeg kender en del der også har den, uden problemer....
dog synes jeg det ville være dejligt med en dansk vejledning til den...

venligst anita
Avatar billede starfish Nybegynder
08. januar 2002 - 09:08 #8
Jeg kører selv med ICQ 2001b build #3659 også. Har ike haft problemet med den gamle. Det er ret irriterende at skulle installere den gamle på grund af at jeg ikke kan læse en contact\'s history. :-(
Avatar billede vardepigen Praktikant
13. marts 2002 - 07:17 #9
undskyld jeg forstyrrer..men skal du ikke have lukket spørgsmålet
med venlig hilsen..-