Avatar billede triangle Nybegynder
07. januar 2002 - 22:51 Der er 6 kommentarer

s3 tv out svhs kun sort7hvid

Jeg har en laptop med s3 savage (twister) grafik kort. Dens tv out har jeg connected til svhs stik på fjernsynet, men det er kun sort/hvid billede ud af det. Kan det fikses?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
08. januar 2002 - 10:26 #1
Hvis der er et svhs stik i det fjernsyn som du taler om, og du ikke bruger en såkaldt adabter, altså en omformer fra svhs til phone eller scarts - så er det sandsynligvis et spørgsmål om opsætningen af din maskines grafikkort. Det vil sige at du under egenskaberne skal tjekke om der er en indstillingsmulighed imellem dels Pal og NTSC (skal stå på Pal) og dels SVHS og COMPOSIT (skal naturligvis stå på SVHS) - bemærk at svhs også kan være nævt som component.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
09. januar 2002 - 16:41 #2
Mon det er blevet fikset nu?

Avatar billede cgleerup Nybegynder
10. januar 2002 - 15:04 #3
halooo
Avatar billede cgleerup Nybegynder
11. januar 2002 - 14:31 #4
Håber at det har virket, men også at du melder tilbage!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
18. februar 2002 - 10:29 #5
triangle - meld lige tilbage om du har fundet guld!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. april 2002 - 13:59 #6
.......