Avatar billede bjacob Nybegynder
07. januar 2002 - 18:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mikrofon i Counterstrike

Hej
Hvordan får jeg mikrofonen i mit headset til at virke i counterstrike?

mvh

jacob
Avatar billede superib Nybegynder
07. januar 2002 - 18:19 #1
Du skal slå \"voice\" til... det er samme sted som du ændre navn... også skal du sætte en tast i controls til at aktivere mikrofonen...
Avatar billede miljoeken Nybegynder
07. januar 2002 - 19:01 #2
Inde i dit half-life bibliotek ligger der også en fil der hedder voice_tweak.exe
den kan du bruge til at indstille f.eks. lydstyrken osv.
også når du installerer den nye version af cs, beder den dig om at kalibrere indstillingerne, men ellers som superib skrev - inde i controls
Avatar billede miljoeken Nybegynder
07. januar 2002 - 19:03 #3
ups det skulle have været et svar... er ny herinde:

Inde i dit half-life bibliotek ligger der også en fil der hedder voice_tweak.exe
den kan du bruge til at indstille f.eks. lydstyrken osv.
også når du installerer den nye version af cs, beder den dig om at kalibrere indstillingerne, men ellers som superib skrev - inde i controls
Avatar billede trismegistos Nybegynder
07. januar 2002 - 20:07 #4
Hvis de ting ikke virker skal du ændre følgende i config.cfg
voice_scale \"2.000000\"
voice_enable \"1\"
sv_voiceenable \"1
voice_modenable \"1.000000\"