Avatar billede himmelhunden Nybegynder
21. april 2000 - 16:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logo til Himmelhunden.dk

Hej Tegne Genier...

Jeg ved godt at i sikkert er ved at være trætte af os, som bare vil have arbejdet lavet af andre... MEN!
Jeg står og mangler et logo til Himmelhunden.dk . Logoet skal kunne bruges både som alm. logo, baggrund og på f.eks. brevpapir  o.lign.

Farverne er:
Baggrund: Hvid
Helst sort, grå, lyse farver. f.eks. blå.

Tag selv et kig på www.himmelhunden.dk og se hvad du syntes kunne være flot. Hvis der er behov for flere point på bordet må i sige til.

Spørgsmål: logo@himmelhunden.dk
Avatar billede epoc Nybegynder
02. maj 2000 - 22:46 #1
jeg kan da godt lige lave et logo men du må lige skrive hvad størelse det skal være i

¤epoc¤
Avatar billede brs Nybegynder
04. maj 2000 - 20:34 #2
Prøv MEBBS på www.mebbs.dk de laver
logoer for alle, til billige priser
Avatar billede neo25 Nybegynder
08. juni 2000 - 13:03 #3
Hej. Jeg elsker i forvejen at lave logoer. Hvis jeg for lavet et, skal jeg sende det til jer

--=( Neo )=--
Avatar billede nostra_d92 Nybegynder
09. juni 2000 - 16:38 #4
Jeg mailer 1par stykker til dig
snart
Avatar billede breum Nybegynder
13. juli 2000 - 22:07 #5
Avatar billede himmelhunden Nybegynder
13. juli 2000 - 22:13 #6
Hej Breum, det ser fedt ud, egentligt har jeg glemt at jeg har bedt om et logo, men okay lad mig få det der og så får du pointene, jeg kan sikekrt bruge det!! det ser helt sikkert godt ud!
Avatar billede breum Nybegynder
14. juli 2000 - 15:47 #7
du skriver "lad mig få det der", det kan jo bare downloades derfra hvor det ligger