Avatar billede darthmaul Nybegynder
21. april 2000 - 15:32 Der er 2 kommentarer

Vil du heller lave lidt større ting??

Jeg er ved at lave en side for mig og nogle venner…
Det er bare ikke så nemt, først og fremmest er jeg er ny i asp (kender dog en del til PHP+mysql), hvilket sætter sine grænser.

Du skal ikke lave hele siden for mig, bare nogle små ting så jeg selv kan forsætte!

Lidt om siden:
Der er 15 personer, som alle sammen skal have en statistik (ligesom netcoders.dk hvor man kan se hvor mange artikler osv. Han/hun har lavet). De skal også alle sammen have en skema de skal udfylde, med højde, Favorit film osv. (evt. billede)

Den skal være bygget op over Access-databaser.

Jeg vil gerne have en forum, lidt lige som experten.dk. dvs. når man kommer ind kan man se alle forumer(der skal ikke være noget ikke besvaret/besvaret ting, bare en lang række.)
Når man trykker på et forum,  kan man se hvem der hvad lavet det osv. (ligesom eksperten.dk, bare ikke med kommentar/svar kun kommentar!)

Hvis du vil hjælp mig så send en mail: Dm11@forum.dk

Avatar billede aspdude Nybegynder
21. april 2000 - 18:50 #1
og man får x får det ..?
Avatar billede darthmaul Nybegynder
21. april 2000 - 19:19 #2
Nej , man får "kun" 1955 points for det(jeg får ikke noget for at lave side)

Men man skal også bare vise mig hvordan man laver det! :-)