Avatar billede xpandersen Nybegynder
07. januar 2002 - 12:00 Der er 13 kommentarer

Edb hjælp tilbydes

Har du problemer med din hjemmepc så ring til mig jeg hjælper gerne billigt(kun Næstved området)
tlf 23293051
Avatar billede dmcn Praktikant
07. januar 2002 - 12:02 #1
Eksperten.dk er ingen reklame-søjle - luk.
Avatar billede webdesigner Praktikant
07. januar 2002 - 12:04 #2
OK overclok lige min 386 med 5000GHZ!!!!!!
du får 25 Øre
Avatar billede Peter Praktikant
07. januar 2002 - 12:07 #3
det lyder interessant, jeg kunne godt bruge noget hjælp, du kan læse nærmere om mit problem her:
http://www.eksperten.dk/spm/155356
Avatar billede ajh Nybegynder
07. januar 2002 - 12:09 #4
webdesigner>> gro en hjerne ? Ja, undskyld min grovhed men der ligger godt nok ikke meget intelligens bag dit udsagn.

normality>> måske en henvisning til ekspertens regler og en mere venlig forklaring var på plads ?

generelt>> jeg syntes at eksperten er ved at udvikle sig til et ekstremt \"surt\" og \"hurtig på affyren\" fora, hvilket er i en helt forkert retning. Hvis jeg var xpandersen ville jeg var ret pissed lige nu efter at have læst de meget konstruktive (joke) indlæg der er postet nu.
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. januar 2002 - 15:08 #5
ajh >> Måske en af grundene til ekspertens udvikling er den enorme mænge, af umodne unger den har arvet efter Builder(/generelt)?

Man behøver ikke at læse reglerne for at kunne regne ud at eksperten ikke skal bruges som reklamesøjle. Så ville alle oprette 4 spørgsmål om dagen der kun indeholdt links til deres hjemmeside, eller fortalte om hvor gode de var til at passe børn. Det er normal skik at man ikke spammer en nyhedspruppe på den måde.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. januar 2002 - 15:14 #6
Hmmm... hvad er problemet?

Det er iorden at folk søger arbejdsopgaver inden for design mv. via denne kategori. Se feks. http://www.eksperten.dk/spm/149257

Er det nogen forskel? - xpandersen gør da heller ikke andet end at søge freelancearbejde...

NanoQ
Avatar billede ajh Nybegynder
07. januar 2002 - 15:41 #7
nanoq> netop! :o)

tommyf>> jeg er af den holdning af der er værre \"ting\" end umodne unger, f.eks den type der skyder først og spørger senere :o) Desuden hjælper irettesættelser og diskutioner sjældent (læs: aldrig) på den type mennesker.

//ajh - der ikke fatter at der virkelig er 4 dage tilbage før det er week-end.
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. januar 2002 - 15:53 #8
Brugen af denne kategori er beskrevet som \"- Alle typer tidsbegrænsede opgaver.\" Passer det ret godt på dette \"spørgsmål\"? Alene det, at man opretter et SPØRGSMÅL burde give et hint om hvad det drejer sig om, man opretter det fordi man mangler nogle informationer, ikke fordi man har noget man vil sige.
Men problemet er nok mere at Ekspertens reglesæt er for lyst defineret, så man kan diskutere lige så meget man vil uden at få noget ud af det (i sær eftersom at admins er ret passive).

God weekend ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. januar 2002 - 23:00 #9
Det bliver bedre og bedre, men hvis den generelle holdning er, at Eksperten gerne må bruges som reklamesøjle, må vi jo bare tillade det:
http://www.eksperten.dk/spm/155687
Avatar billede webdesigner Praktikant
08. januar 2002 - 13:09 #10
Ajh: Har du ikke lært hvad ironisk betyder???
eller er jeg bare dårlig til det !!!!!!
et så vildt tal er vidst lige i over kanten (5000GHZ) og så til 25 Øre!!!!!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. januar 2002 - 13:24 #11
tommyf, jeg synes der er forskel. http://www.eksperten.dk/spm/155687 er en reklame. Dette \"spørgsmål\" er en eflerlysning af freewarearbejde.

(jeg vil lige nævne at jeg i det hele taget mener hele Freelance kategorien er malplaceret på Eksperten. Jeg mener slet ikke den burde være her)

Min kommentar var alene afledt af, at jeg ikke kan se forskel på dette og http://www.eksperten.dk/spm/149257

NanoQ
Avatar billede ajh Nybegynder
08. januar 2002 - 13:41 #12
Webdesigner>> jeg forstod sagtens at det ikke var et realistisk \"job\" du ville have lavet. Jeg syntes bare ikke den form for \"ironi\" eller spottelse (nok nærmere) er passende opførsel på et ellers rimligt reelt \"spørgsmål\" i denne kategori.
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. januar 2002 - 13:55 #13
nanoq >> Det er ikke \"freeware\", han forventer betaling for det. Om man reklamere for at skaffe sig selv eller sin hjemmeside kunder kan jeg ikke se forskellen på.