Avatar billede gak-gak Nybegynder
07. januar 2002 - 07:49 Der er 5 kommentarer

Forsvundne filer på CD-ROM.

Under viderebrænding på en multi-session CD stoppede brændingen ved et uheld. Nu kan jeg kun læse det, der blev brændt i session 1. Når jeg åbner mit brænder software (Nero) kan jeg se alle sessions (6 stk.). Hvad gør jeg?
Avatar billede peet-49 Novice
07. januar 2002 - 08:33 #1
Du kan overføre dine filer til en mappe under dokumenter ell.lign. Derefter kan du brænde dem igen.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
07. januar 2002 - 09:03 #2
jep, som peet49 skriver, kan du brænde filerne igen i en ny session, hvorved jeg tror brænderen \"lukker\" (IKKE helt!) CD-ROM\'en.
Avatar billede gak-gak Nybegynder
07. januar 2002 - 10:13 #3
Nej, for jeg kan kun se at der har været brændt 6 sessions, men jeg kan ikke gøre noget ved dem; hverken åbne, kopiere, flytte eller noget som helst.
Avatar billede flemei Nybegynder
07. januar 2002 - 11:15 #4
Findes der ikke en funktion, hvor du kan lave en \"finalizing\" af disken. Dette vil lukke disken, og dermed afslutte den session, der ikke er færdig.
Avatar billede gak-gak Nybegynder
08. januar 2002 - 07:40 #5
Jeg har prøvet, men beskeden \"CD is not writeable\" dukker op. Jeg er bange for, at jeg skal ud i noget specielt software til data recovery, eller hvad?