Avatar billede playart Nybegynder
06. januar 2002 - 23:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

playa\'

Hej

Playa\' mangler hjlælp til udvikling af www.playart.dk
Kan du hjælpe playa\'? Hvad kunne du tænke dig at se på playart.dk i fremtiden? Kunne du tænke dig at blive ven med playa\' og arbejde sammen med ham i fremtidige projekter?

Playa\' har selv tænkt på at playart.dk skulle være legeplads grafiker/designere eller anden form for www-design, såvel amatører som professionelle?
Playa\' er også udkig på en progammør, der brænder efter at arbejde som han selv gør.

Hvis du er til seriøst samarbejde med playa bedes du sende en mail til kenneth@playart.dk

mvh
Kenneth, Playart.dk

Avatar billede lina_g Nybegynder
07. januar 2002 - 00:14 #1
Fik du ikke nok svar sidste gang*ss*
Avatar billede playart Nybegynder
07. januar 2002 - 00:15 #2
nææ
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 00:45 #3
det enete han fik der var sq da klager over hans navn
Avatar billede playart Nybegynder
07. januar 2002 - 09:34 #4
tak
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
07. januar 2002 - 13:46 #5
http://www.friserverplads.dk/tubesign
Det med farver er ikke mig, men jeg programmerer Javascript XML dom også noget
siden over er lavet med XML (Dataene er hentet fra XML)

Vindue flytteriet er lavet i javascript
Avatar billede playart Nybegynder
14. januar 2002 - 00:23 #6
heller ingen svar her...