Avatar billede Slettet bruger
21. april 2000 - 10:01 Der er 54 kommentarer og
1 løsning

Nye Medlemmer

Hej.. Hvis der er nogle der kan lave det ville det være fedt, jeg ville meget gerne have en SMS Sender som http://www.morph.dk/nokiasms.htm eller som http://www.netboy.dk/

Jeg er villig til at lægge penge i projektet.
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2000 - 10:12 #1
morph er jo en fash!!
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2000 - 10:13 #2
fash=flash
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2000 - 10:39 #3
Ja, men den kan da vel godt stå under PHP, hvis den skal bruge php ikke ??

Okay, måske skulle jeg have posted dette her under Flash, eller Javascript, Som Netboy.dk er i :)

Det går nok, er der en der kan hjælpe mig med det ??

Mvh. Daniel

Tilmeld jeres side på www.NETDEX.DK
-----------------------------------
Avatar billede fico Nybegynder
21. april 2000 - 13:36 #4
Selv det du skrive i er Flash.....spørg under flash om designet og her om scriptet....desuden...prøv at tjekke Netstationens den burgte kunne give dig at par guldkorn...det er nemlig billeder.

NetBoy har ikke en shid med flash og gøre.
Avatar billede dar Nybegynder
21. april 2000 - 16:46 #5
Det der kunne mán da snildt lave....
Avatar billede fico Nybegynder
21. april 2000 - 22:12 #6
Det med billedet ? Hvis ja så HØRT !
Altså www.net-boy.dk
De kræver et styks Mobil en scanner og......øøøh..ups fx www.nokia.dk nogle et billedet af mobilen smider den ind og gøre skrive stedet gennem sigtig og sætter så en textarea ind.
Så...og Experten skal ich lave det for dig ?
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2000 - 00:57 #7
Det må du meget gerne Fico :) det seje er det med man trykker på knapperne så skriver den der :o) hæhæ, jeg er ikke selv en nørd til Javascripts :) og PHP er heller ikke min stærke side, jeg har forsøgt mig med at lave en SMS Sender i CGI, men jeg kan ikke få den til at arbejde rigtigt sammen med HTML. Jeg er god til CGI med ikke god nok, hæhæ, jeg holder mig til HTML og lidt CGI :) Men du må meget gerne lave det :)

Kig også forbi http://www.netdex.dk og tilmeld din side !!! til Nettets nye Chart....
Avatar billede mpj Nybegynder
22. april 2000 - 21:10 #8
Ja jusk lige at kigge på
BLABLABLABLABLABLALBALBLALVLSLBLALBAL!

*lol*
Avatar billede fico Nybegynder
23. april 2000 - 11:42 #9
*lol*
Avatar billede mpj Nybegynder
23. april 2000 - 13:08 #10
Fico>>
Jeg troede ikke at du havde sans for humor!!!
*lol*
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2000 - 13:23 #11
Hvad er det lige helt præcist *lol* betyder??
Avatar billede mpj Nybegynder
23. april 2000 - 13:30 #12
Laugthing out loud!
Griner Højt!
Avatar billede mpj Nybegynder
23. april 2000 - 13:31 #13
DEt der griner på engelsk er stavet forkert (jeg kan ikke finde ud af at stave til det!)
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2000 - 13:40 #14
ok
Avatar billede fico Nybegynder
24. april 2000 - 12:39 #15
MPJ >> Det står ikke programmering programmering atter programmering (ok næsten) *G*
Avatar billede mpj Nybegynder
24. april 2000 - 16:25 #16
Fico>>
Den forstod jeg ikke en brik af!
Programmering programmering min røv!
:o)
Avatar billede fico Nybegynder
25. april 2000 - 09:27 #17
Hehe du sagde"Jeg troede ikke at du havde sans for humor!!!"
Så sagde jeg Der står ikke programmering programmering og atter programmering (lille extra ting) i min "hjerne" (ok næsten = med det meste), men humor har/skal jeg/man også have.
Avatar billede mpj Nybegynder
25. april 2000 - 15:59 #18
Hvad har du spist??????
Du skriver lidt for vildt SORT!

MPJ
Avatar billede dar Nybegynder
25. april 2000 - 18:41 #19
Hans hjerne er osse lidt hårdtbrændt......
expert>> stump source til "tryk på knappen - lys på trappen":
<html>
<head>
<script language="JavaScript">
function legtil(argh) {
    document.formen.nummer.value += argh;
}

</script>
</head>
<body>
<form name="formen">
<input name="nummer">
</form>
<input type="button" value="7" onclick="legtil("7")">
<input type="button" value="8" onclick="legtil("8")">
<input type="button" value="9" onclick="legtil("9")"><br>
<input type="button" value="4" onclick="legtil("4")">
<input type="button" value="5" onclick="legtil("5")">
<input type="button" value="6" onclick="legtil("6")"><br>
<input type="button" value="1" onclick="legtil("1")">
<input type="button" value="2" onclick="legtil("2")">
<input type="button" value="3" onclick="legtil("3")"><br>
<input type="button" value="0" onclick="legtil("0")">
</body>
</html>

virker ikke helt men det er der vel en eKspert der kan finde ud af...(næppe fico....)
Avatar billede mpj Nybegynder
26. april 2000 - 11:16 #20
Se ,FICO!
Dar han har sans for HUMOR!

:o)
Avatar billede fico Nybegynder
26. april 2000 - 19:30 #21
Hahah
Avatar billede fico Nybegynder
26. april 2000 - 19:31 #22
Experten >> Arbejder !
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2000 - 20:35 #23
Hvis nogle kan lave en tekst box, hvor når man trykker "submit knap" eks. med navnet 1, så kommer der et "1" tal i tekst boxen :)
Så kan jeg selv udskifte Knapperne med billeder, og lave "besked" feltet i mobilen's display :)

Tak på fordhånd :)
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2000 - 20:36 #24
Det som "dar" har lavet, virker dæsværre ikke... :(

www.NETDEX.DK / Experten

Den såkaldt "Ekspert"
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2000 - 20:40 #25
Det er skam ikke kun "Dar" der har Humor :) jeg kan da også en lille smule :)

6 grunde til at en computer må være en kvinde:
1. Lige så snart du tror du har fundet den rigtige, udkommer der en ny og bedre.
2. Kun opfinderen af den forstår dens interne logik.
3. Den går i baglås og er fuldstændig umulig lige så snart, du laver den mindste fejl.
4. Beskeden "Bad command or filename" er lige så informativ som: "Hvis du ikke allerede er klar over, hvorfor jeg er sur på dig, så vil jeg heller ikke fortælle dig det."
5. Lige så snart du har bundet dig til en, bruger du halvdelen af din løn til udstyr til den.
6. Sproget mellem 2 computere er uforståeligt for alle andre
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2000 - 20:41 #26
Okay måske ikke den sjoveste :)
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2000 - 20:43 #27
Okay her er en anden lille en :)

Det måtte jo ske...
Scene: Et kontor med 4-5 ældre kontordamer
En PC skilles ad, da der skal ekstra RAM i for at det skal være muligt at opgradere til Win2000. Kontordamerne kigger lidt, mens dyret skilles ad. Ud vælter adskillige meget ulækre brune klistrede nullermænd (computeren havde stået på et rygerkontor), der falder på gulvet, hvor alle går og siger "Advr" om dem. Computeren samles igen, og alt er ved det gamle, undtaget nullermændene på gulvet.
Lidt senere taler en af damerne i telefon, samtidig med at en kollega fra et andet kontor kommer forbi og spørger hende om vederstyggelighederne på gulvet. I ren forvirring over at skulle tale med to på en gang samt alle de mærkelige fagudtryk, såsom Windows2000 og RAM, kommer dialogen til at lyde:
Kontordame 1: Jamen, hvad er dog det for noget ulækkert noget?
Kontordame 2: Øh, lige et øjeblik, jo, det var vist nogen, der spildte Windows 2000 på gulvet
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2000 - 20:46 #28
en lettere irreteret mand (vi nævner ingen navne, ""Fico"" :o) ringer til en service hotline.

1) Jeg har et problem
2) ja, hvad drejer det sig om
1) Jeg er ved at installere dos 6.0 med de der små disketter
2) ja....
1)og der er jo 7 stk ik.
2) jo det er rigtigt
1)ja, og nu spørger den efter diskette nr 3, men der kan altså ikke være flere.

Hæhæ, den idiot, alle disketter i diskdrevet på en gang :)) Det kunne godt været baseret over en realistisk historier over Fico..

J U S T  --  4  --  F U N
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2000 - 20:48 #29
Nå, ikke mere underholdning er der nogle der kan klare det:

"" Hvis nogle kan lave en tekst box, hvor når man trykker "submit knap" eks. med navnet 1, så kommer der et "1" tal i tekst boxen :)
Så kan jeg selv udskifte Knapperne med billeder, og lave "besked" feltet i mobilen's display ""

Mvh daniel
www.netdex.dk
Avatar billede dar Nybegynder
26. april 2000 - 21:32 #30
expert>> hvor dævlen kender du fico så godt fra??
Avatar billede fico Nybegynder
27. april 2000 - 14:06 #31
Experten >> Abejder også på det !
Avatar billede dar Nybegynder
27. april 2000 - 14:33 #32
fico>> på at finde ud af hvor han kender dig fra?
Avatar billede dar Nybegynder
27. april 2000 - 14:43 #33
Det her virker FINT:

<html>
<head>
<script>
function legtil (argh) {
    var nummer=document.formen.nummer;

    if (nummer.value.length>8) {
    nummer.value='';
    }

    if (nummer.value.length<8) {
    nummer.value+=argh;
    nummer.focus();
    }
</script>
</head>
<body>
<form name="formen">
<input name="nummer">
</form>
<input type="button" value="7" onclick="legtil(7)">
<input type="button" value="8" onclick="legtil(8)">
<input type="button" value="9" onclick="legtil(9)"><br>
<input type="button" value="4" onclick="legtil(4)">
<input type="button" value="5" onclick="legtil(5)">
<input type="button" value="6" onclick="legtil(6)"><br>
<input type="button" value="1" onclick="legtil(1)">
<input type="button" value="2" onclick="legtil(2)">
<input type="button" value="3" onclick="legtil(3)"><br>
<input type="button" value="0" onclick="legtil(0)">
</body>
</html>
Avatar billede dar Nybegynder
27. april 2000 - 14:45 #34
Det var bare fordi jeg lavede en ORDENLIG brøler lige før:
onclick="legtil("")" så kan den jo ikke regne ud hvornår onclick slutter....:-(
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2000 - 15:30 #35
Okay mange tak, dar prøver lige :)

Hvis nogle har spørgsmål, er jeg også at finde på ICQ: 71561288

Så tak dog lige et kig forbi www.netdex.dk
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2000 - 15:34 #36
Hmmm, Dar Dog :) Det virker dæsværre ikke, Fico Kender jeg ikke så godt, men godt nok til det med disketterne :) man kan jo se på den måde han skriver, at det er sådan han er :) , nej vi må ikke være onde mod Fico, han prøver jo slt hvad han kan, men vi ved jo godt, dem gamle Cyrix Processor der sidder der oppe ikke kan så meget mere... :o) Kan du komme med et nyt forslag, det du sendte virkede ikke for mig :(
Avatar billede fico Nybegynder
27. april 2000 - 16:08 #37
Dars lille script har jeg lavet lidt om på så det virker !
Avatar billede dar Nybegynder
27. april 2000 - 16:24 #38
Øhhh? Det virker sgu nu. Er du med?
Avatar billede dar Nybegynder
27. april 2000 - 16:25 #39
Eller er det netscape i bruger *lol*
Avatar billede fico Nybegynder
27. april 2000 - 16:36 #40
Jeg bruger IE 5 !
Avatar billede dar Nybegynder
27. april 2000 - 16:38 #41
her er et grundscript i php der kan sende og det hele. Hjemmelavet.

<html>
<head>
<title>SMS</title>
</head>
<body>
<?
if ($nummer && $besked) {
        if ($nummer < 20599999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
    elseif ($nummer < 20999999) { $nummer =  "$nummer@note.sonofon.dk"; }
    elseif ($nummer < 21999999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
    elseif ($nummer < 22999999) { $nummer =  "$nummer@note.sonofon.dk"; }
    elseif ($nummer < 23999999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
    elseif ($nummer < 26999999) { $nummer =  "$nummer@sms.mobilix.dk"; }
    elseif ($nummer < 28999999) { $nummer =  "$nummer@gsm1800.telia.dk"; }
    elseif ($nummer < 30749999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
    elseif ($nummer < 30919999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
    elseif ($nummer < 30999999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
    elseif ($nummer < 36899999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
    elseif ($nummer < 37999999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
    elseif ($nummer < 39999999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
    elseif ($nummer < 40499999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
    elseif ($nummer < 40999999) { $nummer =  "$nummer@note.sonofon.dk"; }
    elseif ($nummer < 46799999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
    elseif ($nummer < 49799999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
    elseif ($nummer < 50299999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
    elseif ($nummer < 66899999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }

mail($nummer, "",$besked, "FROM: @");
?>
<b>Beskeden er sendt... </b>
</body>
</html>
<?
exit;
}
?>
<html>
<head>
<script>
function legtil (argh) {
    var nummer=document.formen.nummer;

    if (nummer.value.length>8) {
        nummer.value='';
    }

    if (nummer.value.length<8) {
        nummer.value+=argh;
        nummer.focus();
    }
</script>
</head>
<body>
<table cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
    <form name="formen">
    <input type="Hidden" name="mode" value="Send">
    <td colspan="3">nummer<input name="nummer" size="8"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan="3"><textarea maxlength="160" wrap="virtual" value="Besked">Besked</textarea></td>
</tr>
<tr>
    <td><input type="button" value="      7      " onclick="legtil(7)"></td><td><input type="button" value="      8      " onclick="legtil(8)"></td><td><input type="button" value="      9      " onclick="legtil(9)"></td>
</tr>
<tr>
    <td><input type="button" value="      4      " onclick="legtil(4)"></td><td><input type="button" value="      5      " onclick="legtil(5)"></td><td><input type="button" value="      6      " onclick="legtil(6)"></td>
</tr>
<tr>
    <td><input type="button" value="      1      " onclick="legtil(1)"></td><td><input type="button" value="      2      " onclick="legtil(2)"></td><td><input type="button" value="      3      " onclick="legtil(3)"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan="3" align="center"><input type="button" value="      0      " onclick="legtil(0)"></td>
</tr>
</form>
</table>
</body>
</html>
Avatar billede dar Nybegynder
27. april 2000 - 16:39 #42
Så kan du vel selv bygge videre på den så den passer...:-)
Avatar billede dar Nybegynder
27. april 2000 - 16:41 #43
HOV!!! jeg har sguda glemt en submit-knap i formen...håber du gider lige selv at sætte den ind...:-)
Avatar billede dar Nybegynder
27. april 2000 - 16:42 #44
Ellers virker den fint!!
Avatar billede fico Nybegynder
27. april 2000 - 16:47 #45
Det skulle være med billede og det er snart færdig !
Avatar billede fico Nybegynder
27. april 2000 - 17:27 #46
Experten >> test http://www.fico.f2s.com/sms.php3?sms=nummer !
Her er senderen.
Avatar billede fico Nybegynder
27. april 2000 - 17:28 #47
Plus giv mig din e-mail så sender jeg den til dig !
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2000 - 18:44 #48
Hva satan Fico, jeg havde SQ. ikke troet du var så kvik, Vil du have et banner på NetDex forside, så bare sig til. Min Email er: webmaster@netdex.dk. De 400 Points er dine, og der er en bannerplads ledig til dig..
Avatar billede fico Nybegynder
27. april 2000 - 20:35 #49
400 point ?
Ja da jeg vil gerne have et banner på NetDex, men fico.dk skal først være færdig !
Avatar billede fico Nybegynder
28. april 2000 - 20:06 #50
Experten >> Tjek webmaster@netdex.dk den er sendt igår !
Avatar billede dar Nybegynder
28. april 2000 - 22:09 #51
*lmao* - Jeg medejer af fico.dk - *låååårl*
Avatar billede fico Nybegynder
09. maj 2000 - 20:33 #52
HVAD ?
Jeg skal have mine point !
Avatar billede dar Nybegynder
10. maj 2000 - 18:29 #53
"expert">> Nå, du syntes ikke at nogen skulle ha dine point? Fedt nok! Hvad så med at blive på netdex og tygge drøv? Her plejer man at få point for det man laver...
Avatar billede fico Nybegynder
12. maj 2000 - 15:51 #54
"expert" >> Hvis du ikke giver mig poinene så fjern sms-seneren hos netdex.
Avatar billede exxperten Nybegynder
12. maj 2000 - 17:08 #55
Hallo, jeg har sendt en masse mails til Fico@Fico.dk men intet svar, under denne kat. Er der fra nu af et emne der hedder "points til fico - se 15516"