Avatar billede fangel Nybegynder
06. januar 2002 - 18:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

kopering af audio cd, haster

Hej jeg har Windows XP, uden nogen andre brænder programmer, og jeg skal lave en kopi af en audio cd, hvordan gør jeg det ?

og det haster
Avatar billede zevicez Nybegynder
06. januar 2002 - 18:37 #1
Hvorfor henter du ikke lige hurtigt et freeware brænder program på www.download.com ?
//zevicez
Avatar billede killerbrain Nybegynder
06. januar 2002 - 18:38 #2
æv du kom først
Avatar billede fangel Nybegynder
06. januar 2002 - 18:38 #3
det kan jeg også godt, men kan man ikke bare i XP direkte, da jeg ikke gider vente på at jeg har hentet et program, og min mediaplayer ikke virker

Dea_PG
Avatar billede fangel Nybegynder
06. januar 2002 - 18:40 #4
men hvis det er en direkte sti, er det også OK, jeg gidder bare ikke lede efter et program

Dea_PG
Avatar billede prof2 Nybegynder
06. januar 2002 - 18:40 #5
Nej hent et program. Hvis det haster sådan. Du kunne have hentet et program nu hvis du ikke havde gået ind på eksperten!
Avatar billede mh28 Nybegynder
06. januar 2002 - 18:45 #6
www.download.com --> skriv: \"Audiograbber\"

www.download.com --> Skriv: \"Blaze Media converter\"

Allesammen konone programmer til det du skal bruge dem til.
Avatar billede fangel Nybegynder
06. januar 2002 - 19:05 #7
jeg har prøvet at hente en update til WinOnCD som jeg har, men ikke virker på XP uden en update, her stod der noget på tysk omkring lidt understøttelse af XP

Dea_PG
Avatar billede chrkrist Nybegynder
06. januar 2002 - 19:42 #8
Du skal bruge medía playeren som er med i XP.
Så bruger du den til at kopiere alt musiken over på harddisken.
Der efter opretter du en afspilningsliste af de numre som du har kopieret til harddisken.
Vælg til slut \"kopier til CD\" fra menuen til højre. Media playeren konverterer nu selv til wav, og skriver en audio CD.

That\'s it
Avatar billede fangel Nybegynder
06. januar 2002 - 20:12 #9
den virker ik\' det er derfor, laver en landen lallet fejl

Dea_PG
Avatar billede resten Nybegynder
07. januar 2002 - 03:23 #10
hvis du kun vil kopier en audio cd med selve win xp så skal du gøre dette som jeg skrevet har.

Når du bruger Windows XP, kan du optage en cd-rom, men Windows XP har ikke en brugergrænseflade, hvor du kan kopiere en anden cd-rom. Hvis du vil kopiere en cd-rom, skal du først kopiere indholdet af den ønskede cd-rom til cd-rom-staging-området og derefter optage en ny cd-rom ved hjælp af disse data. Sådan gøres det:

Hvis du både har et almindeligt cd-rom-drev og et cd-r-drev, skal du trække indholdet af værts-cd-rom\'en til ikonet Cd-r-drev. Hvis du kun har et cd-r-drev, kan du kopiere indholdet af den oprindelige cd-rom manuelt til en mappe på harddisken og derefter trække dataene til cd-r-drevet, hvor det oprindelige medie er blevet fjernet.

BEMÆRK: Du kan også højreklikke på filerne, klikke på Send til og derefter klikke på Skrivbar cd for at kopiere filerne.

Du kan starte optagelsen ved enten at højreklikke på cd-r-drevet og derefter klikke på Skriv til cd eller ved at dobbeltklikke på Denne computer, klikke på cd-r-drevet og derefter klikke på Skriv til cd i menuen Vis.
Avatar billede fangel Nybegynder
07. januar 2002 - 15:13 #11
tka resten, det var det jeg ville vide, for XP ciser kun nogle filer på en 100kb, som \"stand-in\" for audio filer på en 30Mb penge.

men jeg har i mellem tiden fået en mindre fejl, en af driveren til CDdrevet er væk !!!

se evt. http://www.eksperten.dk/spm/155173 for referance

Dea_PG
Avatar billede resten Nybegynder
07. januar 2002 - 15:15 #12
Takker :)