Avatar billede mrrghamselv Nybegynder
06. januar 2002 - 17:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

settings for min mus forsvinder

når jeg går ind i krontrol panelet/mus og sætter min scroller funktion skal køre med 5 linjer pr. tryk og klikker andvend. Så virker det lige indtil jeg åbner et nyt vindue. Hva gør jeg for at få de settings til at blive?
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. januar 2002 - 19:04 #1
Jeg har også oplevet underlige ting ved mus i Windows XP. Jeg kan fx ikke programmere mine knapper på samme måde som jeg kan i Windows 2000... totalt skod! Derfor er jeg smuttet tilbage til Windows 2000 indtil de laver en rettelse til det,
Avatar billede agawaen Nybegynder
06. januar 2002 - 21:00 #2
Har du prøvet at installere musen? =)
Avatar billede mrrghamselv Nybegynder
07. januar 2002 - 03:36 #3
har prøvet at installere musen :)  Med xp standart driver og med drivene til til de forgående vertioner. Men på producentens hjemme side skriver de ikke noget om nye xp drivere. Så måske er det på tide med en ny mus. Jeg er åbent bart heller ikke den eneste der har problemer med xp standert drivere.
Avatar billede mrrghamselv Nybegynder
01. maj 2003 - 00:16 #4
lukker