Avatar billede cardia Nybegynder
07. juni 1999 - 17:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

slette kontaktpersoner

Hvordan sletter man en person fra sin liste i icq og hvordan er man sikker på at man selv bliver slettet hos andre? Kan man "af-authorize" igen??
Avatar billede thoeger Nybegynder
07. juni 1999 - 17:57 #1
Ikke så vidt jeg ved, men sletter du nogle kan du samtidig sætte dem på din ignore liste, så kan de ihverfald ikke komme til at irretere dig igen.
Avatar billede cardia Nybegynder
07. juni 1999 - 18:01 #2
hvordan kommer de på ignore-liste??
Avatar billede t-man Nybegynder
07. juni 1999 - 18:06 #3
Gå ind i "Security/Privacy" og der klik på fanen ignore liste også burde du selv kunne resten!!!
Avatar billede snowball Novice
07. juni 1999 - 18:08 #4
Hvis personen er på din liste, så går du ind under Security --> Ignore list og så kan du bare trække navnet ind på listen.

Hvis personen ikke er på din liste, vil der når du klikker på personens navn, som en af de øverste muligheder stå Add to ignore list.

Snowball
Avatar billede cardia Nybegynder
07. juni 1999 - 19:16 #5
Tak for svarene, jeg har sat dem på ignore list og højreklikket på dem derinde og "remove from ignore list" så nu er de helt væk fra alle lister, tak for hjælpen;))
Avatar billede cardia Nybegynder
07. juni 1999 - 19:18 #6
så er svaret accepteret;)
Avatar billede freeky001 Nybegynder
07. juni 1999 - 20:23 #7
Nu har du jo dummet dig, for nu er de jo ikke på din ignore list mere, hvis du vil have at vedkommende ikke kan se dig skal du trykke på personen og så vælge More (rename delete...) så skal du vælge alert/accept modes så vælger du fanen status og hakker invisible to user så kan vekommende ikke se dig...
Avatar billede cardia Nybegynder
07. juni 1999 - 20:26 #8
hmmmm....!! vil det sige at de stadig kan se mig??
Kan man ikke slette dem totalt, både her og der??
Avatar billede snowball Novice
07. juni 1999 - 20:50 #9
Du kan ikke slette dig selv fra en anden persons liste, men du kan vælge at sætte personen på din invisible list. Derved vil du altid være offline på personens liste. Det gør du ved at klikke på personen --> More --> Alert/Accept Modes --> Status og sæt flueben ved invisible to user.

Snowball
Avatar billede graae Nybegynder
11. juni 1999 - 21:23 #10
Tryk på personen som skal slettes, men højreknappen!
...Sig "More (Rename, Delete)
- Og du kan slette personen  :o)

...Men jeg tror ikke du kan sørge for at du bliver slettet hos andre ved at ignorere!

/Graae