Avatar billede askhoej Praktikant
05. januar 2002 - 17:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Denver DVD-311 og VCD

Er der nogen der har erfaring med at brænde VCD\'er til Denver DVD-311?

Når jeg forsøger bliver den ved med skrive loading disc!
Avatar billede mickelsen Nybegynder
05. januar 2002 - 19:38 #1
Jeg har også investeret i den samme model, og de 3 vcd\'er jeg har brændt (Brændt med \"Nero Burning Rom\") har alle virket perfekt.

... jeg håber da at du finder ud af det, så \"Held og lykke\"
Avatar billede askhoej Praktikant
05. januar 2002 - 19:44 #2
Har du brugt nogen speciel opsætning til dette?
Avatar billede mickelsen Nybegynder
06. januar 2002 - 13:54 #3
Nej, ikke umiddelbart. Nero har en standart opsætning, som jeg har brugt!

Håber det lykkes!!!
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 10:05 #4
Prøv et andet mærke af brændbare CD\'er.

Gerne noget Kodak, Mr. Platinum, eller noget bedre.

Der er stor forskel på hvor godt en DVD læser, og hvis du har prøvet med nogle billige mærker bør du prøve nogle andre.

Hvis du vil tjekke et CD-mærke er det nemmeste lige at brænde en CD med et par numre på og se om din DVD gider afspille. Hvis den gider det er det ikke mærket der er noget galt med :)
Avatar billede jazzper22 Nybegynder
17. januar 2002 - 11:55 #5
Hej jeg har også en Denver 311 den er jeg rigtig glad for og jeg har ikk haft problemer med at brænde VCD\'er ...jeg har brugt NERO burning rom...HUSK AT FILERNE SKAL VÆRE I MPEG eller VCD format!!!
-du ka få hjælp her http://wwwvcdhelp.com
Avatar billede jazzper22 Nybegynder
17. januar 2002 - 11:56 #6
Avatar billede askhoej Praktikant
20. juni 2002 - 17:24 #7
Lukker