Avatar billede narkona Praktikant
05. januar 2002 - 16:10 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Program til indretning

Jeg søger et program som kan bruges til at indrette et hus.

Det skal være således at der er modeller af skabe, møbler, toiletter osv, som man så kan ændre mål på osv, alt efter hvad behøvet er.

Jeg har engang før haft sådan et program, men kan sku ikke huske hvad det hed.
Det gør ikke noget at det er en demo (dog helst fuldt program, altså freeware).
Avatar billede scorpius Nybegynder
05. januar 2002 - 19:14 #1
Du kan vel bare øve dig i 3D Studio MAX, og lave dine egne møbler og ting og sager...
Læs nogle tutorials på 3dmaxer.dk der står lidt om hvordan man laver en stol fx.

/scorpius
Avatar billede scorpius Nybegynder
05. januar 2002 - 19:16 #2
Du kan stort set lave alt i programmet \"3D Studio MAX\"
Avatar billede annikadk Nybegynder
05. januar 2002 - 19:17 #3
narkona: Brug lidt tid på at søge herinde.
Det har været oppe før...
Har du set på download.com hvad der er af freeware derinde??
Avatar billede scorpius Nybegynder
05. januar 2002 - 19:18 #4
han skal da vide hvad han skal søge under så...
Avatar billede annikadk Nybegynder
05. januar 2002 - 19:22 #5
ja, men indretning var måske et godt bud.
Avatar billede narkona Praktikant
05. januar 2002 - 21:13 #6
vi snakker ikke her om at jeg skal til at designe mine egne møbler og sådan. Det jef g leder efter et et program hvor møblerne allerede er lavet. Jeg ved godt at det er bedre at lave dem selv, men jeg skal bare bruge programmet til nogenlunde at få et overblik af et toilet/badeværelse som snart skal bygges.
Det program som jeg har brugt før i tiden, var en demo.
Avatar billede annikadk Nybegynder
05. januar 2002 - 22:09 #7
narkona: som tidl sagt..
søg herinde, der er allerede lavet spr.  herinde om det.
orker ikke at sidde lige nu med det.
Avatar billede mikkeljans Nybegynder
06. januar 2002 - 17:41 #8
Så vidt jeg husker findes et program der hedder Home 3D som bruges til at nemt kunne indrette sit hus.
Avatar billede anjensen1 Novice
06. januar 2002 - 17:57 #9
Hejsa
En hollandsk lærer på en arkitektskole har lagt et program op som du kan prøve at kigge på
Det kan vist både anvendes til eksterne og interne designopgaver
Prøv at kigge på
http://www.artifice.com/free/dw_lite.html
og hent den gratis \'lite-udgave\' af pakken

mvh. a.
Avatar billede realplayer Nybegynder
08. januar 2002 - 16:56 #10
hej :)

jeg vil give dig denne adresse, der har alt hvad der behøves til indretning. Der er modeller af skabe, møbler, toiletter osv.
Man kan også ændre mål på osv.

hjemmesiden hedder arrange a room...
Adressen er www.bhg.com :)

Med Venlig Hilsen Casper
Avatar billede realplayer Nybegynder
15. januar 2002 - 19:27 #11
Dav

Disse adresser er ok...

www.indretning.dk

www.bygogbolig.dk mest reklamme !!

venlig hilsen Casper

Avatar billede narkona Praktikant
16. januar 2002 - 23:47 #12
hvor kan jeg ikke tildele mine point til realplayer???

Det er dig som skal have point, men jge kan kun vælge imellem 3 på listen???

Løs det og få dine velfortjente point realplayer
Avatar billede lingoman Nybegynder
16. januar 2002 - 23:49 #13
realplayer skal bare oprette et svarfelt før du kan vælge ham/hende på listen
Avatar billede realplayer Nybegynder
17. marts 2002 - 19:25 #14
Ok... Jeg er glad for at du syntes om hjemme siderne
Avatar billede realplayer Nybegynder
17. marts 2002 - 19:38 #15
Men ka sku ik vælge et svarfelt... når men Det går ik noget det er jo min egen felj... Men nu ved jeg det til en anden gang...
Avatar billede D_sign Nybegynder
13. december 2010 - 15:10 #16
Hej,

Jeg vil anbefale dig at bruge www.lovemyhome.dk

Det er et nyt 3D indretningsprogram, hvor du indretter med rigtige møbler. Så hvis du er doven anlagt kan du bestille møblerne fra din indretning online og spare dig selv for en tur til Ikea :)

Siden er dog i beta lige nu