Avatar billede t.lerche Nybegynder
05. januar 2002 - 14:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Web-shop program eller ???

Jeg skal til at kaste mig over et projekt hvor jeg skal bygge en webshop for en bekendt... Hvor starter man, og findes der et program der er disideret beregnet til at oprette web-butikker eller er man nødsaget til at indlogere sig hos et bestemt web-shop hotel...
Og hvordan med online betaling??

Foder mig med oplysninger... :-)
Avatar billede jayo Nybegynder
05. januar 2002 - 15:15 #1
Den bedste loesning jeg har fundet er www.mals-e.com - den har indbygget shopping cart, affiliate program, administration, og kan endda indsamle oplysninger (kreditkort osv.) paa en secure server.
Du kan se denne loesning \'in action\' her: www.shop4memory.com
Lad mig vide hvis du skal have hjaelp til at saette det op - men laes ogsaa deres FAQ, det er faktisk ret simpelt.
-jayo
Avatar billede jayo Nybegynder
05. januar 2002 - 15:16 #2
- jeg skulle maaske ogsaa lige naevne, at denne loesning er GRATIS!
Avatar billede freeman Nybegynder
06. januar 2002 - 08:12 #3
men der er vel reklame for firmaet som har udviklet det, ikke ;-)
Avatar billede jayo Nybegynder
06. januar 2002 - 13:49 #4
egentlig ikke - det er udviklet af en fyr som hedder Mal Stewart, som udvikler forskellige web-loesninger. Maalet med hans service er simpelthen at goere det muligt for smaa forretninger at starte en online-forretning.
Den eneste reklame man ser er et lille logo, som siger \"Hosted by Mals-e\". Denne \'reklame\' er ikke paa din site, men kun naar din kunde udfylder ordre-formen....
Avatar billede jayo Nybegynder
16. februar 2002 - 13:17 #5
Takker for point - benyttede du Mals-e? Jeg bruger det selv, så hvis du har brug for hjælp til at sætte det op, skal du bare sige til!
-jayo
Avatar billede t.lerche Nybegynder
16. februar 2002 - 13:29 #6
jeg takker... men jeg har fået et andet program der heder macandex online-shop der er 100% nemt og desuden kan man også implementere ekstern betalingsgate som feks. DIBS