Avatar billede cyber_andy Nybegynder
04. januar 2002 - 17:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere Pro Rally 2001 på min nye PC! ;O(

Den siger at jeg ikke har system nok!
p4 1,5 Ghz?

Kan der ikke gøres noget sådan at jeg kan få installeret det?
Avatar billede sukos Juniormester
04. januar 2002 - 18:08 #1
Pr\'v at installere fra en dos-promt.
Avatar billede sukos Juniormester
04. januar 2002 - 18:08 #2
Prøv at installere fra en dos-prompt.
Avatar billede cyber_andy Nybegynder
04. januar 2002 - 18:29 #3
Hvordan gør jeg det? Er ikke dos ekspert!!!

P.S jeg har Win Me
Avatar billede cyber_andy Nybegynder
04. januar 2002 - 18:35 #4
Det virker ikke! ;O(
Avatar billede xpx Nybegynder
05. januar 2002 - 12:56 #5
Hvad har du ellers af system \"ting\"?
Avatar billede cyber_andy Nybegynder
05. januar 2002 - 13:47 #6
Jeg har fundet en patch inde fra Ubisoft games, netop til at løse mit problem. Der var andre derinde som har skrevet nøjagtig den samme fejl på deres Pentium maskine.

Så det skulle virke.
Avatar billede blad3 Nybegynder
05. januar 2002 - 20:31 #7
det kan osse være at hvis du har haft en cracket version skal du bruge programmet \'\'regedit\'\' så kan du slette alle de små fucking skjulte filer som nogle gange gør man ikke kan installere det.. jeg har selv prøvet det med \'\'cs\'\' så..... det hedder regeditor men ved ikke lige helt hvor du kan finde det men ellers så prøv at søge på www.hotbot.com eller www.altavista.com
så skulle det hvis virke hvis ikke noget af det andet virker..