Avatar billede bohjorth Nybegynder
04. januar 2002 - 12:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Print et billede fra dos

Jeg skal printe et billede fra et dos program, og det svare til at men fra en dos prompt bruger type.

Mit problem er hvordan men laver en billede fil som man kan type til en printer

Er der nogen som kan hjælpe ??
Avatar billede freekyzone Nybegynder
04. januar 2002 - 12:21 #1
¨tryk på PrintScreen knappen. Den virker i dos, så den skriver ud med det samme, hvad skærmen viser...

Kan det bruges???
Avatar billede isl19960 Nybegynder
04. januar 2002 - 12:42 #2
... ellers er det muligt at klippe og klistre fra vinduet... højre klik i menu-linien og vælg edit...
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. januar 2002 - 13:33 #3
Gør dit DOS vindue så stort som muligt og tryk på Alt+Printscreen, gå ind i et billedbehandlingsprogram og Paste det ind!
Avatar billede bohjorth Nybegynder
04. januar 2002 - 14:35 #4
Det er ikke lige det jeg skal bruge.

Jeg har et dos program som skal hente en fil med et logo som den så printer ud.

Så det jeg har brug for er at vide hvad der skal til for at lave en fil som indeholder et logo.
Jeg har hørt at man skal lave en script fil til det, men hvordan ved jeg ikke.
Avatar billede nicksos Nybegynder
25. februar 2002 - 18:21 #5
tryk på ctrl+p
M.v.Nicksos
Avatar billede bohjorth Nybegynder
29. august 2002 - 11:47 #6
Tak Nickos.

Men det skal desværre være et billede man kan have liggende og så skal et bestemt DOS program bruge det og printe det ud.
Avatar billede bohjorth Nybegynder
15. september 2003 - 22:39 #7
lukker :-(