Avatar billede maikens Nybegynder
04. januar 2002 - 10:45 Der er 7 kommentarer

PDF-filer

Hvordan laver man PDF-filer i QuarkXPress?
Avatar billede Himbear Nybegynder
04. januar 2002 - 10:49 #1
Du må kun oprette spørsmålet én gang! Lav et svar selv og accepter!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. januar 2002 - 10:49 #2
Avatar billede freekyzone Nybegynder
04. januar 2002 - 10:59 #3
installer Adobe.... og udskriver deri til pdf-fil
Avatar billede gnyff Nybegynder
04. januar 2002 - 13:47 #4
Gæmmer siden som eps, og åbner den i illustrator og gæmmer den derfra som pdf
Avatar billede Himbear Nybegynder
04. januar 2002 - 13:50 #5
Skal vi ikke blive enige om at svare i det andet spøgsmål, da det blev oprettet først?
Avatar billede bowig Nybegynder
22. april 2003 - 09:57 #6
Du kan gemme siden som EPS og så dumpe den direkte i Distiller. Husk at hvis der er tekst at sætte distiller op til at medtage alle skrifter. Du kan også udskrive dokumentet eller siden til arkiv. Dvs. at i stedet for "print" ændrer du det til "arkiv" og gemmer så postscript filen på f.eks. skrivebordet. Denne dumpes ligeledes i Distiller. Det vil være den bedste metode.
Avatar billede bokaja Nybegynder
16. juli 2003 - 16:11 #7
Hvis jeg var dig ville jeg begynde at bruge InDesug i stedet for Quark. Jeg er selv gammel Quark bruger, men må
erkende at Indesign har et bedre work flow og samarbejde med f.eks. Illiustrator og Photoshop.

Desuden kan du udskrive PDF fra Indesign direkte - det er en integreret del af programmet.
Tats Ctrl + E eller på mac: Command + E